Uge 4+5 måske gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
25 svar
5 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Hej
På onsdag er jeg gået en uge over tid, tror at jeg er gravid hvilket er skønt.
Men er det normalt at nogle først opdager sent at man er gravide ?
Alle mine teste har været negative
Kryser stadig fingere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Sisse Vinther

Hej
Kryser stadig fingere

Det er i hvert fald ikke unormalt.
Har en veninde der først opdagede det 16+ og en 24+ men det er jo så fordi de ikke har reageret på graviditeten, og kroppen har ageret som den plejer.

Men der er flere der først kan teste positivt i uge 5+ og 6+ da deres HcG tal først er højt nok til at vise det, der.

Du kan om nødvendigt få en blodprøve taget ved lægen som viser det præcise HCG tal, og som viser om du derved er gravid eller ikke

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Har en veninde der først opdagede det 16+ og en 24+ men det er jo så fordi de ikke har reageret på graviditeten, og kroppen har ageret som den plejer.

Men der er flere der først kan teste positivt i uge 5+ og 6+ da deres HcG tal først er højt nok til at vise det, der.

Du kan om nødvendigt få en blodprøve taget ved lægen som viser det præcise HCG tal, og som viser om du derved er gravid eller ikke

Ok. Ja det kunne jeg gøre, men vil heller lige være sikker inden jeg tager til lægen synes bare det er lang tid at gå over tid.

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Har det ikke også noget at gøre om man drikker meget. ? For jeg drikke rigtig meget altså ikke sprut

Anmeld

16. december 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Har det ikke også noget at gøre om man drikker meget. ? For jeg drikke rigtig meget altså ikke sprut

Det tror jeg ikke... Men du må ikke klantre mig for det
Ved bare at nogen danner mere end andre, og der derfor kan gå længere tid. Jeg var fx ikke andet end en uge over før begge streger var lige tydelige, hvor i mod min veninde slet ikke kunne få nogle streger frem før uge 6+6.

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Det tror jeg ikke... Men du må ikke klantre mig for det
Ved bare at nogen danner mere end andre, og der derfor kan gå længere tid. Jeg var fx ikke andet end en uge over før begge streger var lige tydelige, hvor i mod min veninde slet ikke kunne få nogle streger frem før uge 6+6.

Synes bare det er lidt irreterne at man ikke ved om man er gravid ?

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

17. december 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Synes bare det er lidt irreterne at man ikke ved om man er gravid ?

Ja, DET kan jeg godt forstå!
Har du prøvet at teste i dag

Anmeld

17. december 2013

firstbaby

Anonym skriver:

Hej
Kryser stadig fingere

står lidt i samme situation, så ved lige hvordan du har det. Er 4+4 idag og har indtil videre testet negativ. dog synes jeg at kunne ane en lille streg efter tid i dag, men ved ikke om det bare er indbildning.  Har du heller ingen tegn på mens? for har jeg nemlig slet ikke 

Ved ikke hvordan du har det med at teste, men denne gang har jeg valgt kun at teste hver 3 dag, selvom det er svært. men ellers bliver jeg simpelthen sindssyg af det. 

Krydser fingre for du snart får de 2 fine streger 

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Ja, DET kan jeg godt forstå!
Har du prøvet at teste i dag

Ja har jeg. Negativ 6 dage over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.