Fuglemor skriver:
Det er desværre en meget ulykkelig pige vi har os. Det er tydeligt at høre, og selv om vi tager hende op går der længe før hun er faldet ned.
ja jeg er en af den slags mødre der synes de selv skal sige fra
Derfor får hun stadig en kl 19. Og det er også det eneste der kan trøste om natten. Hun fik den ellers ikke om natten mere
Hej... Jeg er også en af den slags (pædagogisk ukorrekte mødre) som mener at vores søn selv skal have love til at sig fra med hensyn til flasken
. Han er lige blevet 2 og får stadig sin godnat flaske og det syntes jeg er helt ok. Han bruger ikke sut, så jeg syntes ikke at den flaske er værrer end alle de børn, der får en sut, når de skal sove.
Med hensyn til det med at vågne grædende, så begyndte vores dreng også på det for et par måneder siden og kun en flaske kunne få ham til at falde til ro. Og her var det altså fordi at han pludselig havde fået væske på ørene og flasken var det eneste der kunne udligne trykket. Han har ellers aldrig haft noget med ørene før.
Så jeg vil foreslå dig, at lige få lægen til at kigge på ørene. Det er ikke sikkert at det er det, men det kan jo ikke skade at lige få det tjekket.
Anmeld