Vågner grædende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
16 svar
6 synes godt om
15. december 2013

Fuglemor

Vores den yngste  18 mdr er begyndt at vågne 2-3 gange hver net, og når hun vågnet græder hun meget ulykkeligt. Jeg kan kun trøste hende med en flaske.

her til morgen var den så også gal. Har været oppe to gange i nat og så vågnede hun så grædende.

vi snakket om at det kan være maridt men varer det virkelig flere dage? Nogen ideer til hvad vi kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Mettefpigen

Det kan sagtens være flere dage... her har det været i flere måneder... men jeg har også fundet ud af at han har væske i ørene...

Anmeld

15. december 2013

Mother-love

Her får Isabella mareridt om natten når hun er i tigerspring. Og det er typisk sammenlagt en uge ud af de 14 dage hun er ramt. Og det kan også være flere gange på en nat.
Så måske det er et tigerspring. Men det behøver det jo ikke være. Børn drømmer typisk mere end vi voksne. Og vi voksne kan også have perioder hvor vi har mange mareridt.

Anmeld

15. december 2013

MorTil4<3

Fuglemor skriver:

Vores den yngste  18 mdr er begyndt at vågne 2-3 gange hver net, og når hun vågnet græder hun meget ulykkeligt. Jeg kan kun trøste hende med en flaske.

her til morgen var den så også gal. Har været oppe to gange i nat og så vågnede hun så grædende.

vi snakket om at det kan være maridt men varer det virkelig flere dage? Nogen ideer til hvad vi kan gøre?

flaske????

prøv at server hende en kop med vand istedet
ellers kan i gøre det til en meget skidt vane længe endnu

og med hensyn til græderiet , sådan gør min søn også han er 20 måneder
men så snart vi kommer ind og siger godmorgen! og tager ham op, så siger han morn og går ind i stuen
sååå vi har erfaret det nok ikke er så meget ked af det, men krokodilletåre til han bliver løftet op af sin seng hehe

Anmeld

15. december 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

Det kan sagtens være flere dage... her har det været i flere måneder... men jeg har også fundet ud af at han har væske i ørene...

Altså der skulle ikke være noget med ørene. men det er godt nok trættende lige i tiden

Anmeld

15. december 2013

Fuglemor

MilleMus1988 skriver:

flaske????

prøv at server hende en kop med vand istedet
ellers kan i gøre det til en meget skidt vane længe endnu

og med hensyn til græderiet , sådan gør min søn også han er 20 måneder
men så snart vi kommer ind og siger godmorgen! og tager ham op, så siger han morn og går ind i stuen
sååå vi har erfaret det nok ikke er så meget ked af det, men krokodilletåre til han bliver løftet op af sin seng hehe

Det er desværre en meget ulykkelig pige vi har os. Det er tydeligt at høre, og selv om vi tager hende op går der længe før hun er faldet ned.

ja jeg er en af den slags mødre der synes de selv skal sige fra  Derfor får hun stadig en kl 19. Og det er også det eneste der kan trøste om natten. Hun fik den ellers ikke om natten mere

Anmeld

15. december 2013

Mettefpigen

Fuglemor skriver:

Altså der skulle ikke være noget med ørene. men det er godt nok trættende lige i tiden

Lukas får også mange mariedt... men de får også mange indtryk i løbet af dagen...

Anmeld

15. december 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

Lukas får også mange mariedt... men de får også mange indtryk i løbet af dagen...

Hm ja kan godt ske. Synes bare ikke der er sket noget anderledes.

Anmeld

15. december 2013

Mettefpigen

Fuglemor skriver:

Hm ja kan godt ske. Synes bare ikke der er sket noget anderledes.

Der behøver heller ikke at være sket noget anderledes... jo ældre de bli'r jo mere opmærksom bli'r de..

Anmeld

15. december 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

Der behøver heller ikke at være sket noget anderledes... jo ældre de bli'r jo mere opmærksom bli'r de..

Dvs hun kan godt fornemme en af os er kede af det selv om vi skjuler det for hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.