Hummel flyverdragt (denne sæson) nogen som har dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

TNBC

Happiness skriver:

Mon ikke det er selve den dragt der er noget galt med. Der kan da ikke ske noget ved at vaske den under de grader de max må vaskes på.

Mener også jeg vaskede den på 30 grader som ny, da overskudsfarven bare skulle af. 

det skal jeg ikke kunne sige, kun at de anbefaler 40grader..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

LinLin

Yurie skriver:

Det er også 40grader den skal vaskes på. det sker åbenbart når man vasker den på 30grader.

Ej, der kan da ikke ske noget ved at vaske den på færre grader end anvist!? Det gør jeg da altid første gang med vores tøj herhjemme....

Anmeld

14. december 2013

cecilie1984

Yurie skriver:

Det er også 40grader den skal vaskes på. det sker åbenbart når man vasker den på 30grader.

Hvor ser du at at det sker når man vasker den på 30 grader??

Vaske anvisningen på tøjet uanset hvad det er for noget tøj har da altid været et max grader feks 40 grader

Anmeld

14. december 2013

Hvem?

cecilie1984 skriver:

Jeg har købt en ny hummel flyverdragt til begge piger fra deres kollektion som er ude nu.

Men i dag jeg vaskede Emilies for første gang blev den grim at se på.

Den er vasket på 30 grader og hænger til tørre på en bøjle.

det er en flyverdragt til 1000 kr så synes da det er for dårligt hvis den ikke kan tåle at blive vasket.

Har i haft samme problemer med jeres?

Frejas er ikke blevet vasket endnu så ved ikke om den også bliver grim af vask.

Har aldrig haft problemer med deres overtøj, både deres vinterjakker og flyverdragter bliver vasket flere gange om ugen i vaskemaskinen på 40 g. også hængt til tørrer

Jeg ville klart gå tilbage med den, hvis du stadig har bon - og få en ny, det er ikke iorden

Anmeld

14. december 2013

cecilie1984

Hvem? skriver:

Har aldrig haft problemer med deres overtøj, både deres vinterjakker og flyverdragter bliver vasket flere gange om ugen i vaskemaskinen på 40 g. også hængt til tørrer

Jeg ville klart gå tilbage med den, hvis du stadig har bon - og få en ny, det er ikke iorden

Har heldigvis stadig bon, købte den for 1 uge siden, så nej det vil jeg da ikke finde mig i

Anmeld

14. december 2013

Hvem?

cecilie1984 skriver:

Har heldigvis stadig bon, købte den for 1 uge siden, så nej det vil jeg da ikke finde mig i

Super, tilbage til butikken med den og få en ny

Anmeld

14. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

står der at den skal vaskes på 30? for testerne anbefaler 40grader

Det ødelægger ikke tøjet når det er under de 40 grader.

Anmeld

14. december 2013

mor88

Nej der sker altså ikke noget ved at vaske tøj ved lavere grader end anvist de skriver max grader, dvs at det ikke må vaskes i 50, 60, 90 grader, men der kan(skal) aldrig ske nogen ødelæggelse ved at vaske tøj ved lavere grader end anvist

Anmeld

14. december 2013

mor88

Jeg har købt en ny hummel flyverdragt til begge piger fra deres kollektion som er ude nu.

Men i dag jeg vaskede Emilies for første gang blev den grim at se på.

Den er vasket på 30 grader og hænger til tørre på en bøjle.

det er en flyverdragt til 1000 kr så synes da det er for dårligt hvis den ikke kan tåle at blive vasket.

Har i haft samme problemer med jeres?

Frejas er ikke blevet vasket endnu så ved ikke om den også bliver grim af vask.

Det ser ikke godt ud jeg ville nok prøve at vaske den anden dragt, hvis jeg var dig, og så kan du se om der sker samme fejl... Det er i hvertfald ikke sådan flyverdragten skal se ud efter 30 grader i vaskemaskinen... Vi har haft flere mærker flyverdragt, og de har aldrig set sådan ud

Jeg ville derimod ikke købe Hummel overtøj... Vi har haft et regnsæt, der ikke kunne tåle en tur i maskinen.. Næste gang hun var ude at lege i det sæt, var hun drivvåd og vi har også haft en vindtæt jakke fra Hummel, der absolut ikke var vindtæt

Her sværger jeg til Ticket To Heaven eller Molo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.