Hummel flyverdragt (denne sæson) nogen som har dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
18 svar
7 synes godt om
14. december 2013

cecilie1984

Jeg har købt en ny hummel flyverdragt til begge piger fra deres kollektion som er ude nu.

Men i dag jeg vaskede Emilies for første gang blev den grim at se på.

Den er vasket på 30 grader og hænger til tørre på en bøjle.

det er en flyverdragt til 1000 kr så synes da det er for dårligt hvis den ikke kan tåle at blive vasket.

Har i haft samme problemer med jeres?

Frejas er ikke blevet vasket endnu så ved ikke om den også bliver grim af vask.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
cecilie1984 skriver:

Jeg har købt en ny hummel flyverdragt til begge piger fra deres kollektion som er ude nu.

det er en flyverdragt til 1000 kr så synes da det er for dårligt hvis den ikke kan tåle at blive vasket.

Nu har vi godt nok ikke hummel overtøj herhjemme, da jeg generelt hører dårligt om det. Men jeg ville smutte forbi hvor du har købt den og hører om det kan passe at en så dyr flyverdragt skal se sådan ud efter 1 vask

Anmeld

14. december 2013

LinLin

Adam har den fra sidste år og den ser i hvert fald ikke sådan ud efter vask! Ville klart gå ned i butikken med den.

Anmeld

14. december 2013

cecilie1984

Dut-ugle skriver:

Nu har vi godt nok ikke hummel overtøj herhjemme, da jeg generelt hører dårligt om det. Men jeg ville smutte forbi hvor du har købt den og hører om det kan passe at en så dyr flyverdragt skal se sådan ud efter 1 vask

ja det vil jeg også

frygter bare de tror jeg har haft den i tørre tumbleren hvilket jeg IKKE har. Den kan jo godt ligne den har "haft" det for varmt.

Men så må jeg jo skælde ud

Anmeld

14. december 2013

TNBC

cecilie1984 skriver:

står der at den skal vaskes på 30? for testerne anbefaler 40grader

Anmeld

14. december 2013

cecilie1984

Yurie skriver:

står der at den skal vaskes på 30? for testerne anbefaler 40grader

der står 40 grader

men kan det have noget at sige, troede det kunne være dårligt hvis man vaskede ved højere grader end anvist

Anmeld

14. december 2013

TNBC

cecilie1984 skriver:

der står 40 grader

men kan det have noget at sige, troede det kunne være dårligt hvis man vaskede ved højere grader end anvist

det er altid bedst at følge hvad der står.. I hvert fald første gang..

Du kan li får den her test om denne hummel sæson. http://test-nu.dk/hummel-flyverdragt/

Anmeld

14. december 2013

Happiness

Vi har en hummel, flyverdragt fra i år, og den er vasket flere gange på 40 grader, og har været i tørreskab i vuggestuen, som de godt kan tåle. Og den er så flot som ny! 

Anmeld

14. december 2013

TNBC

Happiness skriver:

Vi har en hummel, flyverdragt fra i år, og den er vasket flere gange på 40 grader, og har været i tørreskab i vuggestuen, som de godt kan tåle. Og den er så flot som ny! 

Det er også 40grader den skal vaskes på. det sker åbenbart når man vasker den på 30grader.

Anmeld

14. december 2013

Happiness

Yurie skriver:

Det er også 40grader den skal vaskes på. det sker åbenbart når man vasker den på 30grader.

Mon ikke det er selve den dragt der er noget galt med. Der kan da ikke ske noget ved at vaske den under de grader de max må vaskes på.

Mener også jeg vaskede den på 30 grader som ny, da overskudsfarven bare skulle af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.