Billeder på facebook eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

Anonym101

Rosa-Sofia skriver:

Læste en tråd om bonusmor, der blev upopulær hos biomor fordi hun lagde et billede af sig selv og bonusbarn på fb. Hm hvem bestemmer sådan juridisk, om der må ligge billeder på online sociale medier af barnet?

Jeg vil helt klart mene at man skal spørge forældrene om lov først, eller i hvertfald dem/den der har forældremyndigheden over barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

san

Yurie skriver:

Ja gu er det er plat, men sådan er der nogen der er. Jeg har heldigvis ikke oplevet det. Men man hører da tit at bio mor/far ikke vil lade bonusforælder må vise ting med barnet, ikke være med til ting i vs/bh/skole, være alene med barnet, ikke hente og aflevere barnet, bio vil ikke snakke med bonus, bonus må ikke opdrage barnet eller har noget at sku have sagt omkring barnet.

Det er ikke alle der kan li at exen finder en anden og at der lige pludselig er en anden der er forælder til deres barn/børn.

Det er ikke altid at man tænker at man skal tænke på barnet når man er såret.. Bare tænker klart i det hele taget.

Det er rigtigt altså når man nu vælger at få børn sammen, mår man også tænke lidt på sine børn. Jeg kunne aldrig finde på at være sådan overfor mit barn, hvis mig og manden gik fra hinanden, om så han havde været mig utro. Det er ikke barnet skyld at mor og far ikke kan sammen mere, så når man går fra hinanden må man sgu være voksen for barnets skyld..

Det er da bare dejligt at bonus er sød ved ens barn, det ville sgu da være slemmer hvis hun/han var ond..

Så kære forældre tag jer sammen

Anmeld

14. december 2013

TNBC

san skriver:

Det er rigtigt altså når man nu vælger at få børn sammen, mår man også tænke lidt på sine børn. Jeg kunne aldrig finde på at være sådan overfor mit barn, hvis mig og manden gik fra hinanden, om så han havde været mig utro. Det er ikke barnet skyld at mor og far ikke kan sammen mere, så når man går fra hinanden må man sgu være voksen for barnets skyld..

Det er da bare dejligt at bonus er sød ved ens barn, det ville sgu da være slemmer hvis hun/han var ond..

Så kære forældre tag jer sammen

Jeg er ganske enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.