san skriver:
Håber da ikke at bio bliver sur fordi hendes barn og bonus har det godt sammen, og det så er derfor hun ikke må ligge billeder op på FB. For så syntes jeg godt nok det er plat 
Men at det er fordi bio ikke selv ligger billeder op nogen steder,så kan jeg godt forstå hun bliver sur..
Man vil da sit barn det bedste, og håber på et godt forhold til bonus. Når nu mor og far ikke er sammen, er det sgu da dejligt at vide at ens barn stadig er elsket af både far og bonus.
Ja gu er det er plat, men sådan er der nogen der er. Jeg har heldigvis ikke oplevet det. Men man hører da tit at bio mor/far ikke vil lade bonusforælder må vise ting med barnet, ikke være med til ting i vs/bh/skole, være alene med barnet, ikke hente og aflevere barnet, bio vil ikke snakke med bonus, bonus må ikke opdrage barnet eller har noget at sku have sagt omkring barnet.
Det er ikke alle der kan li at exen finder en anden og at der lige pludselig er en anden der er forælder til deres barn/børn.
Det er ikke altid at man tænker at man skal tænke på barnet når man er såret.. Bare tænker klart i det hele taget.
Anmeld