Erfaringer med High sensitive 10mlU/mL g-test??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

D-MB

firstbaby skriver:

krydser fingre for dig 

Tak håber jeg også. Vi har heldigvis ikke prøvet så længe - siden august. Og der blev jeg gravid i første cyklus. Og nu er det her så min første cyklus siden min SA. Så tænker det jo måske også kan gøre min mens er lidt uregelmæssig. Men er bare sikker på jeg havde ÆL d. 29/11. 

Ej hvor er du heldig. Min læge siger bare at de teste man tager hjemme er lige så gode som den lægen kan tage (ikke HS, har vi jo så lige fundet ud af 

Men lyder da rart med scanning både i uge 6 og 9  Det er ikke fordi I har været i behandling eller noget? hvor længe har i prøvet? 

Nej, det har vi ikke - og det er første barn vi forsøger at få. Jeg stoppede med p-piller d. 25 juli 2013, så vi har heller ikke forsøgt så længe, men min cyklus har slet ikke været normal, den kom til tiden første måned, men efter det har den bare gået sine egne veje 

Hehe, nej ikke mere HS! Slut med det 
Jamen min læge sagde at det er sådan et tjek, så man kan se at graviditeten ikke er udenfor livmoderen og se om fosteret er levende osv.  Så det er kun rart! 

Jeg krydser fingre for os begge!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

firstbaby

D-MB skriver:

Nej, det har vi ikke - og det er første barn vi forsøger at få. Jeg stoppede med p-piller d. 25 juli 2013, så vi har heller ikke forsøgt så længe, men min cyklus har slet ikke været normal, den kom til tiden første måned, men efter det har den bare gået sine egne veje 

Hehe, nej ikke mere HS! Slut med det 
Jamen min læge sagde at det er sådan et tjek, så man kan se at graviditeten ikke er udenfor livmoderen og se om fosteret er levende osv.  Så det er kun rart! 

Jeg krydser fingre for os begge!  

Dejligt at det også er gået ret hurtigt for jer men ja p-pillerne skal jo lige have lov til at komme ud af kroppen, så klart ens cyklus kan være lidt uregelmæssig.  

Hvor er du bare heldig med din læge. Vildt nok at det bare er ren rutine og få de ting undersøgt, for det gør da at I slipper for nogle af alle de bekymringer der ellers kan opstå

hehe, gør jeg også, kunne vare hyggeligt at følges ad  

Anmeld

14. december 2013

D-MB

firstbaby skriver:

Dejligt at det også er gået ret hurtigt for jer men ja p-pillerne skal jo lige have lov til at komme ud af kroppen, så klart ens cyklus kan være lidt uregelmæssig.  

Hvor er du bare heldig med din læge. Vildt nok at det bare er ren rutine og få de ting undersøgt, for det gør da at I slipper for nogle af alle de bekymringer der ellers kan opstå

hehe, gør jeg også, kunne vare hyggeligt at følges ad  

Ja, 4-5 mdr nu ca :-) Det er ok, vi havde begge sagt "inden jul"  Så måske det holder ved 

Lige netop, han er rigtig god! 

Det kunne være super hyggeligt at følges ad. Så må du lige skrive herinde når du ved mere og har fået testet. Hvis alt skulle gå efter planen burde jeg være 5+2 nu, da jeg sidst havde min menstruation d. 7/11 

Anmeld

14. december 2013

firstbaby

D-MB skriver:

Ja, 4-5 mdr nu ca :-) Det er ok, vi havde begge sagt "inden jul"  Så måske det holder ved 

Lige netop, han er rigtig god! 

Det kunne være super hyggeligt at følges ad. Så må du lige skrive herinde når du ved mere og har fået testet. Hvis alt skulle gå efter planen burde jeg være 5+2 nu, da jeg sidst havde min menstruation d. 7/11 

Det må man sige er verdens bedste julegave hvis det holder stik  

Det kan du tro - men vil nu ikke sætte mine forhåbninger for højt op, det er nok bare min cyklus der ikke helt vil som jeg vil efter SA. hehe  

Glæder mig til at høre hvad lægen siger til det  

Anmeld

15. december 2013

D-MB

firstbaby skriver:

Det må man sige er verdens bedste julegave hvis det holder stik  

Det kan du tro - men vil nu ikke sætte mine forhåbninger for højt op, det er nok bare min cyklus der ikke helt vil som jeg vil efter SA. hehe  

Glæder mig til at høre hvad lægen siger til det  

Krydser fingre for os begge 

Også skal jeg nok skrive til dig hvis det hele holder stik!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.