firstbaby skriver:
Jamen så er du jo helt sikkert gravid hvis stregerne kom så hurtigt

tænker om der kan være noget i vejen med den følsomme test? Er det den eneste test du har taget af den slags? Men ja, det er da virkelig underligt.
Mange tak
ja det er virkelig en lang ventetid. Synes hverken jeg har tegn på at mens er på vej eller at jeg er gravid.
hehe.
Jamen det håber jeg!! Ville være jordens bedste julegave 

Altså jeg havde købt sådan en pakke hvor der var 5 stk. af de følsomme, dem har jeg så brugt alle sammen hen af månederne for at aflæse om jeg var gravid eller ej, og de har alle sammen været negative.
Jeg havde købt 10 stk. af 20-25 test, dem har jeg også brugt hen af mdr, de har så været negative (dem jeg vel og mærket har brugt), indtil idag 
Jeg har heller ikke oplevet hverken mens smerter eller graviditets tegn, synes jeg ikke.... Min cyklus har været meget skør efter jeg stoppede med p-piller, så var faktisk i chok da jeg stod med en positiv test i hånden i morges og tænkte, "Ej, det er altså ikke rigtigt". Jeg havde en periode efter p-pille stop hvor jeg troede jeg var gravid, men min mens bare holdte sig tilbage i næsten 2 mdr, det var ret hårdt, så jeg tænker også bare om min mens bare holder sig tilbage igen igen? 

..... Har stadig min tvivl og prøver at holde begejstringen nede til jeg får det bekræftet hos lægen
Det så ærgerligt at blive skuffet! 
Anmeld