Jeg er så nerøs
jeg fik en søn for snart fire år siden med min x . Vi boede på Amager, men da jeg blev gravid, han smed mig ud, flyttede jeg tilbage til Jylland. Der er godt 4 timers kørsel i bil herfra.
Jeg flyttede hjem til mine forældre til jeg i juli kunne få min egen lejlighed, har i mellemtiden fået en ny kæreste og han flytter ind hos mig i den nye lejlighed . Fødslen kommer og han er med mig hele vejen.
Han bliver min søns far. Da svaret på faderskabstesten kommer, vil den biologiske far have samvær, vores søn er nu 6 måneder, han kommer en gang hver anden weekend 4 gange. Hvoreftervi modtager et brev om at han ikke ønsker samvær mere. Så det var lidt en flad fornemmelse da vi gik derhjemme og ventedepå han kom, gik ud og tømte postkassen, og da vi så har ventet to timer serjeg brevet om at han ikke kommer igen.. Meget mærkeligt brev om at det er fordi at jeg ikke ersamarbrjdsvillig ?
men ihvertfald. Min søn lider ikke under det, og han har siden fået en lillesøster og mig og kæresten er blevet gift.
Vi bor i et stort hus, og det hele går bare godt 
Men, min søn skal jo snart i skole, og der skal bio jo underskrive osv. Det er jeg slet ikke interesseret i, han gør alt for at gøre mig ked af det. Og det vil komme til at gå udover min søn.
Så jeg skal igang med st have søgt fuld forældre myndighed.
Har hørt at når de ikke har set hinanden så længe, og min søn har en far i min mand, og den meget store afstand, samt at vi slet ikke kan samarbejde, vulgære dagen nemmere for mig ?
Hvordan foregår sådan en sag?
Håber nogen vil dele deres erfaringer, kansler ikke se hvad han skal med halv forældremyndighed når han ikke vil være en del af min søns liv.
god jul