Giraffen skriver:
det er slet ikke sikkert det bliver en kamp - børn er så snu og da vore sdatter var 6 måneder ku jeg aften-putte hende ved at lægge hende, sige godnat og gå. faren derimod sku troligt sidde ved hendes side og vente til hun sov. det tog ham tre dage med utilfredshed, før han ku gøre som mig, så derfor:
1) det er ikke sikkert dagplejen har samme problem - han kan sagtens skelne mellem ritual hos dig og ritual hos dp
2) jeg synes du skal ta kampen op for din egen skyld, så I ikke er så afhængige af dette ritual - det er også nemmere at tage kampen nu end når du er startet på arbejde igen 
Du har ret....bør tage kampen op for alles skyld 
Jeg har skrevet en mail til hende og spurgt forsigtigt, om der er noget hun "forventer" han kan, inden han starter og hun skriver, at det vil være dejligt for alle, hvis han kan puttes uden at skulle køres med.
Min umiddelbare plan er, at jeg starter den nye rutine til januar. Det er også ved at være tiden hvor han ikke skal have formiddags-flaske mere, så det kommer også lidt af sig selv.
Har bare dårlig erfaring i bagagen fra han var helt lille. Det var fuldstændig umuligt at få ham til at sove i barnevognen, om den så trillede eller ej 
Anmeld