Read the baby, not the books.
Vil lige sige at det nok er meget forskelligt fra barn til barn... Og hvad der virkede for os, virker ikke nødvendigvis for andre.
men min søn var som din lille dreng, han skulle faktisk altid køres rundt med i barnevogn før han faldt i søvn.
Jeg tænkte ikke over det der med at det kunne være et problem i dagplejen. Han startede da han var 10 mdr gammel, da han var kørt ind og skulle sove første gang i dagplejen, var han SÅ træt og mæt af indtryk at hun lagde ham i vognen og så sov han med det samme! Der har aldrig været problemer med putningen i dagplejen....
Herhjemme er det stadig ikke nemt, han skal stadig køres i søvn, hvor han i dagplejen bare lægger sig ned og sover med det samme.
Men det er nok forskellig fra barn til barn, men som tingene er hjemme er de ikke når barnet er ude. Min søns bedsteforældre kan også putte knægten indenfor i deres seng til middag uden problemer
det kan vi ikke herhjemme....
Om vi bare har været heldig at det gik, skal jeg ikke kunne sige, men vi tænkte ikke på det, da han blev kørt ind... og han var så udkørt til middagsluren første gang at han bare har vænnet sig til at sådan er det i dagplejen.
Anmeld