Smitterisiko ved skoldkopper - hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

K&S

(august) skriver:

Vi har prøvet at få vores smittet, men de bed ikke på, og da den endelig fik dem var det dejligt da de fik det overstået. De fik dem med 14 dages mellemrum. Vi var til fødselsdage og middage med dem og meddelte bare at vi havde skoldkopper også kunne gæsterne jo selv vælge om de ville komme og prøve lykken med deres børn.

Hvis han får det nu slipper i for at bruge sygedage/ekstra ferie/ betalt selv for den ugestid det tager 

Det er selvfølgelig rigtig nok, men det ville være synd, hvis det brød ud i julen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

TNBC

K&S skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok, men det ville være synd, hvis det brød ud i julen

du kan også være heldig at han ikke bliver så slemt ramt. jeg har passet tre børn, kun en af dem blev slemt ramt og han var faktisk den yngste.

Ved godt at det er surt hvis det lige rammer juleaften og han så bare ikke kan være med til noget. Jeg havde en Nevø var syg 1-2gange juleaften i de første tre år af hans liv,

Anmeld

11. december 2013

(august)

K&S skriver:

Hvem er det synd for?

Vores piger var ramt at skoldkopper over det hele og det var kun om natten det var slemt, da de jo blev varme af at ligge ned. Om dagen rendte de jo bare rundt i underbukser eller ble.

Jeg synes ikke det er synd for dem at få, for jo større de bliver jo værre bliver det og hvis ikke de får dem som børn er det en alvorlig sag når de bliver voksne.

Anmeld

11. december 2013

Givesvæk

K&S skriver:

Jeg har selv haft det, men jeg er i tvivl om smitten kan overføres fra nevø til mig og videre til min søn

Nej det kan den ikke det er kun hvis man er smittet at man kan smitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.