Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Vi er inviteret til min nevøs 1 års fødselsdag i morgen, men han fik skoldkopper søndag/mandag, så vi havde snakket om, at min mand og Anton bliver hjemme og jeg tager afsted MEN...Kan jeg føre smitten fra nevøen hjem til Anton?
Vi er inviteret til min nevøs 1 års fødselsdag i morgen, men han fik skoldkopper søndag/mandag, så vi havde snakket om, at min mand og Anton bliver hjemme og jeg tager afsted MEN...Kan jeg føre smitten fra nevøen hjem til Anton?
Men hvorfor ikke bare tage ham med.. enten bliver han smittet eller ej..
Det er ikke det værste at få overstået nu her
Maja88 skriver: Men hvorfor ikke bare tage ham med.. enten bliver han smittet eller ej.. Det er ikke det værste at få overstået nu her
K&S skriver: Med en inkubationstid på 14 dage er det et rigtig dårligt tidspunkt
Med en inkubationstid på 14 dage er det et rigtig dårligt tidspunkt
Hvorfor?? Så er vi da ovre julen
Maja88 skriver: Hvorfor?? Så er vi da ovre julen
Tulipan skriver: Det bürde du ikke hvis du selv har haft skoldkopper, lader være med at røre ved ham der er syg, og vasker dine hænder osv inden du rører ved din søn når du kommer hjem
Det bürde du ikke hvis du selv har haft skoldkopper, lader være med at røre ved ham der er syg, og vasker dine hænder osv inden du rører ved din søn når du kommer hjem
Undskyld jeg blander mig, men det er 1000 gange værre at DU får det end dit barn (alt efter hvilken alder han/hun har).
Hvis du har haft skolkopper kan du ikke få det igen. og derved ikke smitte videre.
Givesvæk skriver: Undskyld jeg blander mig, men det er 1000 gange værre at DU får det end dit barn (alt efter hvilken alder han/hun har). Hvis du har haft skolkopper kan du ikke få det igen. og derved ikke smitte videre.
Vi har prøvet at få vores smittet, men de bed ikke på, og da den endelig fik dem var det dejligt da de fik det overstået. De fik dem med 14 dages mellemrum. Vi var til fødselsdage og middage med dem og meddelte bare at vi havde skoldkopper også kunne gæsterne jo selv vælge om de ville komme og prøve lykken med deres børn.
Hvis han får det nu slipper i for at bruge sygedage/ekstra ferie/ betalt selv for den ugestid det tager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128