Det lyder fuldstændig som min kusine, der helt bestemt mener at alt hvad der er galt i hendes liv, på ingen måder har noget med fejl fra hendes side at gøre!
Hun blev fyret pga samarbejds vanskeligheder, og det var jo klart at det ik var hende der ik ku samarbejde med os, men alle andre der ik ku samarbejde med hende ( ja vi har arbejde samme sted )
Hun har prøvet på at splitte familien op mellem hende og mig, fordi jeg har sagt til hende at jeg syntes at hun sku snakke med en psykolog omkring hendes problemer, fordi jeg ik længer ville høre på alle de negative ting og være enig med hende i at alle hendes problemer skyldtes andre, men at man i en alder af 44 år, måske selv sku tage et ansvar for sit liv osv.
Hun har kontaktet min mor, for at svine mig, har kontaktet min chef og mange andre ting, efter at jeg har brudt kontakten til hende.
Er bare kommet frem til, at hvis ik hun selv ka se at hun har et problem, så ka jeg ik længer hjælpe hende og forsvare hende osv. Hun drænede min gode energi, og var ik intresseret i hjælp.
Tror desvære at der er rigtig mange af de typer, og hvis aldrig folk siger dem imod, ja så har de jo altid ret..... Vh stine
Anmeld