Budget hvor meget bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Vik

Vi er 2 voksne og et barn på 3 og vores budget ligger på 3000 og vi prioritere øko Og miljøvenlig varer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

lille-fisen

Vores budget til mad/toiletpapir og andre diverse er 2000 kr og vi bruger vel omkring 2000-2500 kr. Vi har råd til den er højere men har valgt at holde den nede for at spare op. Nå ja og vi er to voksne og ingen børn endnu 

Anmeld

11. december 2013

M&N

Anonym skriver:

Ja jeg er ved at gå i hårdknude over vores økonomi for tiden, kæresten og jeg bor sammen, vi har haft et budget der sagde 2500 kr til mad og div. vi har min kærestes barn cirka halv tid og vi får ikke tilskud eller noget da det ikke er os der har adressen. Barnet er 6. 

Hvor meget bruger i på mad og div om måneden? For jeg synes uanset hvad vi gør så er det bare aldrig nok med de 2500.. ? 

Håber nogen vil hjælpe lidt

Vi bruger ca. 4000,- om måneden til Mad men vi køber nærmest også kun økologisk.

Anmeld

11. december 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Ja jeg er ved at gå i hårdknude over vores økonomi for tiden, kæresten og jeg bor sammen, vi har haft et budget der sagde 2500 kr til mad og div. vi har min kærestes barn cirka halv tid og vi får ikke tilskud eller noget da det ikke er os der har adressen. Barnet er 6. 

Hvor meget bruger i på mad og div om måneden? For jeg synes uanset hvad vi gør så er det bare aldrig nok med de 2500.. ? 

Håber nogen vil hjælpe lidt

Vi bruger 3000 kr på mad og diverse pr mdr. Vi er 3 voksne og en på 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.