Budget hvor meget bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
13 svar
2 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg er ved at gå i hårdknude over vores økonomi for tiden, kæresten og jeg bor sammen, vi har haft et budget der sagde 2500 kr til mad og div. vi har min kærestes barn cirka halv tid og vi får ikke tilskud eller noget da det ikke er os der har adressen. Barnet er 6. 

Hvor meget bruger i på mad og div om måneden? For jeg synes uanset hvad vi gør så er det bare aldrig nok med de 2500.. ? 

Håber nogen vil hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja jeg er ved at gå i hårdknude over vores økonomi for tiden, kæresten og jeg bor sammen, vi har haft et budget der sagde 2500 kr til mad og div. vi har min kærestes barn cirka halv tid og vi får ikke tilskud eller noget da det ikke er os der har adressen. Barnet er 6. 

Hvor meget bruger i på mad og div om måneden? For jeg synes uanset hvad vi gør så er det bare aldrig nok med de 2500.. ? 

Hvad ender I med at bruge hver måned - for så er det jo dét, der passer til jeres forhold

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad er diverse? Er det toiletpapir og andet husholdning eller er det også fornøjelser?

vi har en madkonto som er til mad, bleer, toiletpapir og andet husholdning. Vi er 2voksne og en 2årig, vi bruger knap 3000kr.

Anmeld

11. december 2013

Michella2

Anonym skriver:

Vi bruger her cirka 4000,- om måneden på mad og diverse 

Anmeld

11. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Vi bruger 3000 kr... 2 voksne og min datter på 8 år... Hun er ved sin far hver anden weekend :-)

Anmeld

11. december 2013

Zelinasmor

Vi bruger mellem 3500 og 4000 på mad, husholdning og bleer. Vi er 2 voksne og et barn på 2. Vi er begge på SU.

Anmeld

11. december 2013

Zelinasmor

Vi bruger mellem 3500 og 4000 på mad, husholdning og bleer. Vi er 2 voksne og et barn på 2. Vi er begge på SU.

Anmeld

11. december 2013

san

vi bruger selv 3000 nu på mad osv (2 voksne), når den lille kommer bliver det sat op til 4000 ca.. Det er til bleer, mad, alt husholdningen og hvis vi bestiller mad udefra...

Anmeld

11. december 2013

Annette A

Altså her er vi 2 voksne og 3 børn og vi har 6000 kr. til al husholdning, mad, modermælkserstatning, bleer, tandpasta, shampoo osv. Vi buger ca. 1500 kr i Bilka til at handle stort en gang om måneden og så ha vi 800-900 kr til forbrug om ugen.

Anmeld

11. december 2013

LilleChelle

Vi har 2500 kr. til husholdning. 

- men bruger næsten aldrig mere end 2000 kr. om måneden. 

Vi er to voksne og 1 barn på 14 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.