Har nogle af Jer været igennem kræft pakkeforløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
MsDane skriver:

Jeg har ikke selv været igennem pakkeforløb, men arbejder indenfor sygehusverdenen... Du kan sagtens blive sat i pakkeforløb, uden det betyder noget - men hvis man ikke laver det som et pakkeforløb, kan der gå flere måneder, før man kommer til de rette undersøgelser, så hvis der er den mindste mistanke, sender man patienten i pakkeforløb for hurtigt at be- eller afkræfte mistanken.
Sender mange tanker din vej!

Jeg håber virkelig at der ikke er noget!

Er bare nervøs fordi hun sagde begrundet mistanke, og fordi hun sagde livmoderhalsen så knoldet, ru og ikke rask ud, og et sammen med pletblødningerne gjorde hende nervøs.

Og mig der var lige ved at aflyse...

Men ved I hvad jeg skal forvente mig af sådan et forløb?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Mumto3

Min mor har været igennem sådan et forløb og det var bare rigtig godt! Hun blev chekket for ALT og heldigvis fandt de ikke noget kræft, men det var rart at alle undersøgelserne lå så tæt og at vi meget hurtigt fik svar på al ting. Det er meget bedre end at gå i månedvis og vente.

krydser finger for at der ikke er noget.

Anmeld

10. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Mumto3 skriver:

Min mor har været igennem sådan et forløb og det var bare rigtig godt! Hun blev chekket for ALT og heldigvis fandt de ikke noget kræft, men det var rart at alle undersøgelserne lå så tæt og at vi meget hurtigt fik svar på al ting. Det er meget bedre end at gå i månedvis og vente.

krydser finger for at der ikke er noget.

Så der var ikke meget ventetid?

Anmeld

10. december 2013

Mumto3

Nej, hun blev præsenteret for alle de mange forskellige prøver hun skulle igennem, de var slemalagt så hun kunne nå det men det var 1-2 forskellige undersøgelser om dagen, og det var den samme sygeplejesker der var med når hi. Fik svar fra de forskellige læger, så der var en der var med til det hele. Det var virkelig godt og meget trygt!

Anmeld

10. december 2013

Mamalou

Desværre ingen erfaringer. Men er sikker på, at du er i gode og kompetente hænder, hvis det kan være en trøst.

Jeg sender dig massere af tanker og håber at du hurtigt bliver udredt.

Stort knus til dig
Vh. Louise

Anmeld

11. december 2013

MsDane

Mom skriver:

Jeg håber virkelig at der ikke er noget!

Er bare nervøs fordi hun sagde begrundet mistanke, og fordi hun sagde livmoderhalsen så knoldet, ru og ikke rask ud, og et sammen med pletblødningerne gjorde hende nervøs.

Og mig der var lige ved at aflyse...

Men ved I hvad jeg skal forvente mig af sådan et forløb?

Knus.

Kan godt forstå, at du er nervøs
Prøv at se, om der ligger en forløbsbeskrivelse på sundhed.dk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.