Nu bliver jeg nød til at spørge..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Carina:-)

Nu er det jo ikke et barn der er blevet glemt af en pædagog....'

Synes folk er blevet så USA agtige -Hvis man kan finde noget at give andre skylden for ,så er det bare lykken.

De stakkels butiksansatte -

Hvis man ved man lider af sådan en sygdom kunne man måske tage så meget ansvar for en selv at man garderer sig.

Og f.eks sørger for at man har en med sig når man færdes ude. Hvad med hjemme ? Der er vel også en risiko for at besvime og ligge i flere timer?

Han kører vel heller ikke bil ? Tænk den dag han falder ud foran en bil .

Så skal det nok passe at den stakkels billist skal have balladen for at køre ham ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Momo

Jeg mener som ansatte har de altså også pligt til lige at går en runde og tjekker om der er nogen. 

Men sur ville jeg ikke blive alle begår fejl og det lære vi heldigvis af! 

Nu har jeg ikke læst det nogen steder, kun det i skriver her inde, men det vigtigste er vel at han ikke er kommet noget til, det må være frygteligt med sådanne sygdom 

Og jeg helt sikker på de medarbejder var der var på arbejde virkelig også har det skidt så videre er den vel ikke  

Anmeld

10. december 2013

TNBC

Carina:-) skriver:

Synes folk er blevet så USA agtige -Hvis man kan finde noget at give andre skylden for ,så er det bare lykken.

Hvis man ved man lider af sådan en sygdom kunne man måske tage så meget ansvar for en selv at man garderer sig.

Og f.eks sørger for at man har en med sig når man færdes ude. Hvad med hjemme ? Der er vel også en risiko for at besvime og ligge i flere timer?

Så skal det nok passe at den stakkels billist skal have balladen for at køre ham ned.

Jeg synes også det er lidt voldsomt. Man kan jo høre at den ansatte var ked af det.

Det er sket hurtigt.. og der sker fejl. Altså som en anden skriver, hun blev overset i en bus.. og ja, det er skræmmende, men hvad hvis de havde gået runden 10minutter før(fordi der var tomt), og han så var kommet ind uden at de havde set det...

Anmeld

10. december 2013

Carina:-)

Yurie skriver:

Jeg synes også det er lidt voldsomt. Man kan jo høre at den ansatte var ked af det.

Det er sket hurtigt.. og der sker fejl. Altså som en anden skriver, hun blev overset i en bus.. og ja, det er skræmmende, men hvad hvis de havde gået runden 10minutter før(fordi der var tomt), og han så var kommet ind uden at de havde set det...

Netop.

Og en smule ansvar for ens eget liv er vel ikke for meget forlangt.

Manden vidste jo risikoen var der for at dejse om.

Anmeld

10. december 2013

Michella2

Carina:-) skriver:

Kunne ikke have sagt det meget bedre selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.