Nu bliver jeg nød til at spørge..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
14 svar
12 synes godt om
10. december 2013

TNBC

Nu har jeg tænkt over i nogle dage, om jeg skulle spørge om det..

Jeg læste om han der blev lukket inde i Superbest(Hvilket er forfærdeligt, og godt det ikke var værre)
Men mener I at de har gjort noget forkert, dem i superbest??
Det var jo et uheld, et uheld der ikke burde ske, men som desværre skete.
Jeg kan fortælle at jeg har oplevet at jeg sad i en Br, hvor lyset lige pludselig slukkede, hvor de var i gang med at låse butikken(jeg sad på hug, men jeg var heller ikke ret høj)

Så Superbest er ikke de eneste der ikke går gangene igennem.

Jeg har fuld forståelse for at familien er sure/gale, for det kunne jo være endt værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

TrineMine86

Yurie skriver:

Jeg læste om han der blev lukket inde i Superbest(Hvilket er forfærdeligt, og godt det ikke var værre)
Jeg kan fortælle at jeg har oplevet at jeg sad i en Br, hvor lyset lige pludselig slukkede, hvor de var i gang med at låse butikken(jeg sad på hug, men jeg var heller ikke ret høj)

Jeg har fuld forståelse for at familien er sure/gale, for det kunne jo være endt værre.

Nu har jeg ikke lige hørt om det, var det en voksen? 

Jeg har prøvet at falde i søvn i en bus engang hvor chaufføren ikke havde set mig, vågnede op i en helt sort bus der stod parkeret i en garage og der var mørkt og anede ikke hvor jeg var henne - men mener da bestemt ikke det var chaufførens skyld, mener det var min egen skyld.. 

Anmeld

10. december 2013

TNBC

TrineMine86 skriver:

Jeg har prøvet at falde i søvn i en bus engang hvor chaufføren ikke havde set mig, vågnede op i en helt sort bus der stod parkeret i en garage og der var mørkt og anede ikke hvor jeg var henne - men mener da bestemt ikke det var chaufførens skyld, mener det var min egen skyld.. 

Ham her var besvimet, tror han var 58/68.. men det skete omkring 2minutter før de lukkede, i et område der var til den blinde side, altså de kunne ikke se præcis det sted, fra døren.

Anmeld

10. december 2013

stjernehimmel

Yurie skriver:

Jeg har arbejdet i butik i mange år.... det første vi lære folk ved lukkerutine er at tjekke wc'er og gå en runde i butikken.... Netop for at ingen har gemt sig eller vi låser nogen inde.....

så blank indrømme jeg dynes de har begået en stor brøler 

Anmeld

10. december 2013

Pcokate

Yurie skriver:

da jeg stod i butik, tjekkede vi ALTID alle gangene for evt. Kunder pga chancen for røveri. Derfor synes jeg de har handlet uforsvarligt overfor dem selv, butikken og den stakkels kunde. 

Lige et side spørgsmål: var det ikke en SuperBrugsen i Brøndby? 

Anmeld

10. december 2013

grinny

TrineMine86 skriver:

Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvad gjorde du i sådan en situation?

Gik du ikke fuldstændig i panik/blev chokeret?

Anmeld

10. december 2013

TNBC

Pcokate skriver:

da jeg stod i butik, tjekkede vi ALTID alle gangene for evt. Kunder pga chancen for røveri. Derfor synes jeg de har handlet uforsvarligt overfor dem selv, butikken og den stakkels kunde. 

Lige et side spørgsmål: var det ikke en SuperBrugsen i Brøndby? 

det kan godt være at det var en superbrugsen.

Anmeld

10. december 2013

Pcokate

Yurie skriver:

det kan godt være at det var en superbrugsen.

takKer. Prøver bare lige at fange alle trådene i hovedet

Anmeld

10. december 2013

TrineMine86

grinny skriver:

Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvad gjorde du i sådan en situation?

Gik du ikke fuldstændig i panik/blev chokeret?

Lidt panisk blev ja da, især fordi det var lyst da jeg steg i bussen, og anede ikke hvor i landet jeg var  

Heldigvis var der vinduer i garagen og der stod 1 chauffører udenfor døren og så hammrede og råbte jeg, og han så mig og skyndte sig ind til mig, han fortalte heldigvis at jeg var i min hjemby og at jeg meget måtte undskylde at han ikke havde set mig osv, han valgte også at starte bussen op igen og køre mig ind til stationen 

Anmeld

10. december 2013

MyLove E

Det var en mand som lider af en sygdom hvor han pludselig kan besvime og få blackout.
Det var så det der skete.

Jeg er synes også de har gjort en brøler for man skal tjekke hele butikken. Også fordi der kan være tyve som gemmer sig.

Det er lang tid han har været væk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.