Jeg er simpelthen (læses ikke af jantelovs-fortalere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Honningblomst

den sejeste kvinde, fordi.???....det kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor I er?
Ud til højre med janteloven og fortæl hvorfor du er en sej og stolt kvinde?-smiler-
Jeg er helt vildt sej fordi jeg sørme kunne da jeg skulle og nu har kunne i 2 år-smiler
Hvad med jer??
Knus Eva...som synes man skal huske alt det gode man kan og gør...for sig selv og andre,...for vi er sgu nogle seje kvinder, ikke...tidenskvinder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

malou

jeg er sej fordi jeg er MOR

Knus malou

Anmeld

28. juli 2009

Mca<3

Jeg er da mega sej fordi   Jeg har opdraget mine 2 store børn alene og det er lykkedes perfekt ,,, Ingen hjælp fra ex manden der kun arbejdede i mod ,,,   Jeg er altid glad , imødekommende og giver gerne en hjælpende hånd til alle   He he det er noget af det ..

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er den SEJESTE kvinde FORDI:

Jeg er klog

Jeg er kærlig

Jeg er en god mor

Jeg er en god hustru

Jeg er FOR SEJ til mit arbejde

Jeg tager mig godt om de mennesker jeg holder af

Jeg forsøger at være positiv i min hverdag

Jeg kan 'det der', med at mor, kone, holde hus og passe min hverdag og arbejde

OG:

Jeg elsker!!! Når man går imod janteloven og viser sit sande ansigt Alle har noget at vise frem 

Anmeld

28. juli 2009

Heidi.

Jeg er sej, fordi jeg er den jeg er.. Jeg tager de beslutninger jeg gør, og jeg overvinder det jeg frygter...

Anmeld

28. juli 2009

mariamiss6

jeg er sej fordi....

jeg er 8 kilo mindre end før jeg blev gravid (allerede da yngstemanden var 20 dage)

jeg holder SÅ meget lort ud i min omgangskreds, og mit liv.

jeg formår at  have de gladeste mest dejlige børn, på trods af at mit liv er et stort sort hul. (selv min sp er over imponeret)

jeg får for det meste tingene gjort på min måde, selvom alle andre mener det er heeeeelt forkert.....

min måde viser sig at være den rigtige, når fagfolkene lytter med....

fordi jeg formår at udvikle mig, og overvinde mine frygter, overtræde min grænser, selvom jeg ikke har særligt gode forudsætninger for at kunne/gøre det.

jeg er her endnu.....

Anmeld

28. juli 2009

TbCp

Jeg følte mig så ekstremt sej efter en 15 timers fødsel... veer i ihvertfald 10 timer... nøj jeg var for cool

Derudover synes jeg bare jeg er sej fordi jeg er kvinde!

Anmeld

28. juli 2009

Bastian

Jeg er sej, fordi jeg er en god mor for to børn med særlige behov. Jeg jonglerer familielivet, krævende job, møder og aftaler om børnene (ortopædkirug, fysser, børnepsyk, børneafdeling, PPR, kommune, institution og skole mm.), kommunikation til kommunen ang. børnene (ansøgninger, partshøringer, klager mm), hus, venner, løb mm.

Anmeld

28. juli 2009

Ox.

Jeg er sej fordi jeg har taget de ting jeg har været igennem i mit liv til mig, og det har gjort mig stærkere ..

Jeg er sej fordi jeg tør bruge mine evner i stedet for at ligge dem på hylden ...

Jeg er sej fordi jeg er impulsiv ...

Jeg er sej fordi jeg ikke bare gør som andre siger ...

Gud hvor er det dog sjovt at sidde og skrive sådanne ting om sig selv griner!

Anmeld

28. juli 2009

ekzunz

Jeg er sej fordi jeg på en eller anden forunderlig måde formår at rejse mig hvergang jeg - og det er tit for tiden - bliver sendt til tælling af en eller anden åndsvag ting.

Og jeg er også sej fordi jeg formår at være den "store" i forhold til nogle som i den grad - undskyld sproget - pisser på mig - for mine børns skyld.

Puh ha - jeg bliver faktisk ked af at skrive det her indlæg....nok fordi jeg lige bliver mindet om en masse ting....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.