Lindre hoste? Og tusind tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Masig

2721 skriver:

Tak for svar

Jeg gennemgik det jeg selv havde noteret hos lægen efter tidligere besøg og har skrevet at må få op til 10 pust af airomir i døgnet, så i nat prøvede jeg at give airomir, men ringe det hjalp.
Idag render snotten igen og feberen er højre end hidtil til trods af at lægen påstod at han var ved at være helt rask. Ikke At jeg var enig med lægen, men er bare så frustreret og træt.

Forsøgt at få talt med lægen idag men han var ikke ved telefonen(lægehus)
Sekretæren sagde at jeg bare skulle forsøge med airomir.

Øv øv... Her hjælper airomir heller ikke.... 

Måske lidt panodil til at slå feberen ned? Lidt varm mælk med lidt honning til hosten?

Og ellers så prøv vagtlægen, vi har før måtte have fat i vagtlægen fordi lægen ikke ville gøre noget.. Det var så en øjenbetændelse det drejede sig om, men alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

2721

Masig skriver:

Øv øv... Her hjælper airomir heller ikke.... 

Måske lidt panodil til at slå feberen ned? Lidt varm mælk med lidt honning til hosten?

Og ellers så prøv vagtlægen, vi har før måtte have fat i vagtlægen fordi lægen ikke ville gøre noget.. Det var så en øjenbetændelse det drejede sig om, men alligevel...

Tror også jeg giver panodil i nat, medmindre vi rammer 40 for så bliver han så ulykkelig når panodilen stoppe med at virke og feberen stiger brat.

Jeg har en aftale med lægen om at de vil tjekke hans infektionstal hvis han stadig har feber i slutningen af ugen.

Men føler jo ikke rigtig det har nogen gavn pt.

Tak jeg vil prøve nogle af dine råd

Anmeld

10. december 2013

Masig

2721 skriver:

Tror også jeg giver panodil i nat, medmindre vi rammer 40 for så bliver han så ulykkelig når panodilen stoppe med at virke og feberen stiger brat.

Jeg har en aftale med lægen om at de vil tjekke hans infektionstal hvis han stadig har feber i slutningen af ugen.

Men føler jo ikke rigtig det har nogen gavn pt.

Tak jeg vil prøve nogle af dine råd

Nej det med hoste og feber er bare svært fordi man ikke ved om det "bare" er forkølelse eller om der er noget mere alvorligt bag....

Håber det snart går over 

Anmeld

10. december 2013

2721

Masig skriver:

Nej det med hoste og feber er bare svært fordi man ikke ved om det "bare" er forkølelse eller om der er noget mere alvorligt bag....

Håber det snart går over 

Det jo lige netop det.
Tak for det og du må have en dejlig aften

Anmeld

10. december 2013

Mother-love

Airomir skal du bruge noget mere. Jeg havde set børn på hospitalet hvor de brugte det.
Når Isabella får de der dage hvor hun hoster konstant så giver vi airomir hver halve time. 4 gange. Altså et pust, så om en halv time et pust igen. Sådan fortsætter du til du har givet det 4 gange. Det har rigtig stor effekt her. Så det ville jeg gøre

Anmeld

10. december 2013

2721

Havanagila skriver:

Airomir skal du bruge noget mere. Jeg havde set børn på hospitalet hvor de brugte det.
Når Isabella får de der dage hvor hun hoster konstant så giver vi airomir hver halve time. 4 gange. Altså et pust, så om en halv time et pust igen. Sådan fortsætter du til du har givet det 4 gange. Det har rigtig stor effekt her. Så det ville jeg gøre

Okay, tak, det vil jeg helt klart give et forsøg

Anmeld

11. december 2013

gokkelok

Det kommer jo an på, hvorfor han hoster. Er det lungerne der sidder noget på, så er det fint med Airomir. Men er det en virus i halsen, med lidt om og tør hoste, så er der ikke meget at gøre, end varm mælk med honning

Anmeld

11. december 2013

2721

gokkelok skriver:

Det kommer jo an på, hvorfor han hoster. Er det lungerne der sidder noget på, så er det fint med Airomir. Men er det en virus i halsen, med lidt om og tør hoste, så er der ikke meget at gøre, end varm mælk med honning

Det er en våd hoste og lægen mente det skyldes hans astma

Anmeld

11. december 2013

VIPpigen

Jeg læste om nogen som prøvede at stille et skåret løg ved siden af sengen, det tog hosten... Om det virker på hans hvis det er en astmatisk hoste ved jeg ikke, men det koster aller højst et løg at prøve. Man kunne være heldig...

Det skulle lugte noget så forfærdeligt på værelset, men det kan luftes ud dagen efter. Og så i morgen når du har luftet ud, så stil et lille bæger ind med eddike, det snupper resten af lugten...

Løget skal enten være i skiver, eller hakkes. Der er mange der foreslår det. Giv det et forsøg

Anmeld

11. december 2013

2721

Jeg læste om nogen som prøvede at stille et skåret løg ved siden af sengen, det tog hosten... Om det virker på hans hvis det er en astmatisk hoste ved jeg ikke, men det koster aller højst et løg at prøve. Man kunne være heldig...

Det skulle lugte noget så forfærdeligt på værelset, men det kan luftes ud dagen efter. Og så i morgen når du har luftet ud, så stil et lille bæger ind med eddike, det snupper resten af lugten...

Løget skal enten være i skiver, eller hakkes. Der er mange der foreslår det. Giv det et forsøg

Det må prøves

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.