Ja, lægen ville have jeg øgede flexotide ikke airomir
Jeg har egentlig ikke lige tænkt over at jeg kunne give mere af den, men jeg kan læse i de papire hvor jeg skrev dosis ned at han egentlig må få airomir efter behov. Så måske jeg skulle øge den. Men undres over hvorfor han ikke forslog det:/
Dog er den anvisninger fra den gang de troede det var AB og ikke astma, men mon ikke det gælder alligevel?
Min læge sagde at de faktisk ikke kunne få for meget airomir. Hun sagde noget om at de på sygehuset tidligere, gav det intravenøst vist, og det jo derfor gik direkte i blodet, og der fik de vist hver time eller noget... Kan altså ikke huske præcist hvad hun sagde, men i og med de får det gennem luftveje ved astma/AB, så får de slet ikke så stor en dosis som på sygehuset, og derfor kan man faktisk ikke som sådan overdosere...
Nå, lige et lille sidespring, ikke fordi jeg synes du bare skal give mere uden lige at vende det med lægen... 
Men udover det, så kan du hæve hovedgærdet på sengen, lufte godt ud, og evt give lidt varmt at drikke... Det var hvad lægen anbefalede os mod hoste... Det hjalp lidt her...
Anmeld