knæk i babys skuldre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

Stivdie

Team Putte skriver:

vi havde skrigture hver eftermiddag/aften fra 16-17 tiden og 4-5 timer frem.. Non stop gråd uanset hvad vi gjorde det skader i hvertfald ikke at runde en kiropraktor og få hende tjekket igennem det med hun trækker benene op lyder dog som maven?

Synes hun er meget ked, men når det ikke er konstant, så er det lidt sværere.
Hun vred sig og græd og var ked i går i intervaller hele dagen fra kl halv 8 om morgenen til kl halv et om natten, men hun havde et par timer om eftermiddagen, hvor der ikke var noget. Fra kl 20 ca havde hun i hvert fald ondt igen og til sidst var hun så træt, at hun faldt g søvn hver gang, men blev vækket ca hvert 4-5 min når det gjorde ondt igen.
Nogle gange (fx når hun er i vikle) så strækker hun benene i stedet for at bøje dem, så hun står som en flitsbue med hovedet bagover. Men synes det er SÅ svært at tolke, har jo ikke noget at sammenligne med, hvornår det er "normal" mængde gråd og ubehag Og det er svært at sætte timer på, når det ikke er konstant hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Synes hun er meget ked, men når det ikke er konstant, så er det lidt sværere.
Hun vred sig og græd og var ked i går i intervaller hele dagen fra kl halv 8 om morgenen til kl halv et om natten, men hun havde et par timer om eftermiddagen, hvor der ikke var noget. Fra kl 20 ca havde hun i hvert fald ondt igen og til sidst var hun så træt, at hun faldt g søvn hver gang, men blev vækket ca hvert 4-5 min når det gjorde ondt igen.
Nogle gange (fx når hun er i vikle) så strækker hun benene i stedet for at bøje dem, så hun står som en flitsbue med hovedet bagover. Men synes det er SÅ svært at tolke, har jo ikke noget at sammenligne med, hvornår det er "normal" mængde gråd og ubehag Og det er svært at sætte timer på, når det ikke er konstant hele tiden..

du har ikke oplevet problemer med hendes mave? Noget af det lyder som Ida og noget lyder som maven.. Hvordan er hendes afføring og kan hun komme af med luft og sådan? Kender godt det med man nogle gange gætter i blinde det gør jeg stadig nogle gange med Ida og hun er snart halvanden..

Anmeld

9. december 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Rart at høre, det ikke behøver betyde noget! Hvor tit ca?
Min lille pige har helt sikkert ondt, men synes det er svært at vurdere om det er dét eller maven Og hendes højre skulder har knækket betydeligt mere på det sidste, måske 6-8 gange i går og 3 gange allerede i dag, selvom vi kun har været vågne ca 45 min...

Pyh, det er ikke såå tit igen.. Vi lægger ikke så meget mærke til det mere, da han jo som sagt ikke er generet af det.. Men det kan da godt være du bør få en til at kigge på hende, hvis du er i tvivl om hvad der generer hende  

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

Team Putte skriver:

du har ikke oplevet problemer med hendes mave? Noget af det lyder som Ida og noget lyder som maven.. Hvordan er hendes afføring og kan hun komme af med luft og sådan? Kender godt det med man nogle gange gætter i blinde det gør jeg stadig nogle gange med Ida og hun er snart halvanden..

Vi har også haft et indtryk af, at hun har kæmpet med maven. På de første 6 uger her, har hun taget 2 kg på og dermed næsten fordoblet sin fødselsvægt, så vi tænker at mængderne godt kan give mavekneb.. Hun siger også tit som en, der presser, men der kommer adskillige store bleer og hun prutter og bøvser også livligt

Anmeld

9. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Vi har også haft et indtryk af, at hun har kæmpet med maven. På de første 6 uger her, har hun taget 2 kg på og dermed næsten fordoblet sin fødselsvægt, så vi tænker at mængderne godt kan give mavekneb.. Hun siger også tit som en, der presser, men der kommer adskillige store bleer og hun prutter og bøvser også livligt

hold da op det er godt taget på men Ja store mængder mad kan godt give bøvl

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

Team Putte skriver:

hold da op det er godt taget på men Ja store mængder mad kan godt give bøvl

Ja, jeg ender med en kæmpe baby, hvis hun bliver ved i det tempo
Til at starte med var der heller ikke noget med hendes skuldre, men de sidste dage har de simpelthen knækket helt vildt, så det er derfor jeg oprettede tråden. Hun har heldigvis været mere rolig g dag

Anmeld

9. december 2013

L&V

Stivdie skriver:

Tak for svar. Kan et huske ca hvor ofte? Altså kun en gang imellem eller flere/mange gange dagligt?

lidt blandet ligesom ved os voksne

Anmeld

9. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Ja, jeg ender med en kæmpe baby, hvis hun bliver ved i det tempo
Til at starte med var der heller ikke noget med hendes skuldre, men de sidste dage har de simpelthen knækket helt vildt, så det er derfor jeg oprettede tråden. Hun har heldigvis været mere rolig g dag

skønt Ida's skulder begyndte at bøvle omkring 4-5 ugers alderen.. Som hun begyndte at blive mere aktiv med armene.. Håber det driver over for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.