knæk i babys skuldre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.133 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. december 2013

Stivdie

Godaften piger,

Et hurtigt spørgsmål:
Knækker jeres babys skulderled?
Min datter er 6 uger og de sidste uger har kæresten og jeg oplevet at hun knækker i skulderledene, når vi tager hende op og også ind imellem, når hun ligger og fægter.
I dag tror jeg hendes skuldre har knækket 3-5 gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Godaften piger,

Et hurtigt spørgsmål:
Min datter er 6 uger og de sidste uger har kæresten og jeg oplevet at hun knækker i skulderledene, når vi tager hende op og også ind imellem, når hun ligger og fægter.

min datters ene skulder knækkede omkring samme alder.. Hun havde noget der sad i klemme som en kiropraktor fiksede

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

Team Putte skriver:

min datters ene skulder knækkede omkring samme alder.. Hun havde noget der sad i klemme som en kiropraktor fiksede

Tak for svar.
Jeg har nemlig også tænkt på om der kunne være noget, der sad forkert eller lignende. Men man kommer let til at føle sig som en overpylret førstegangsmor
Hun har også været meget ked i dag og nu har hendes ene skulder knækket to gange indenfor 5 min hvor hun selv har bevæget den.
Må se at få fundet ud af, hvad der er af børnekiropraktorer i det område jeg bor i.

Anmeld

9. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Tak for svar.
Jeg har nemlig også tænkt på om der kunne være noget, der sad forkert eller lignende. Men man kommer let til at føle sig som en overpylret førstegangsmor
Hun har også været meget ked i dag og nu har hendes ene skulder knækket to gange indenfor 5 min hvor hun selv har bevæget den.
Må se at få fundet ud af, hvad der er af børnekiropraktorer i det område jeg bor i.

vi var ikke i tvivl om at noget var galt.. Hun havde også bøvl med nakken så hun var godt ked, sov ikke så længe ad gangen om dagen, kiggede mere til den ene side, ville ikke ligge på maven og tog ikke på som hun skulle.. Det er svært at sige hvilke af tingene der skyldes nakke og hvilke der var pga skulderen.. Men det virkede fantastisk med den kiropraktor

Anmeld

9. december 2013

mommy1991

Stivdie skriver:

Godaften piger,

Et hurtigt spørgsmål:

Leanders skuldre knækker også engang imellem - han virker på ingen måde generet af det  

Anmeld

9. december 2013

L&V

Det har begge mine gjord forskellige steder uden det har betydet noget

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

Team Putte skriver:

vi var ikke i tvivl om at noget var galt.. Hun havde også bøvl med nakken så hun var godt ked, sov ikke så længe ad gangen om dagen, kiggede mere til den ene side, ville ikke ligge på maven og tog ikke på som hun skulle.. Det er svært at sige hvilke af tingene der skyldes nakke og hvilke der var pga skulderen.. Men det virkede fantastisk med den kiropraktor

Hmm.. Her er hun meget ked, trækker benene op under sig og kaster hovedet bagover. Nogle gange har hun ondt i et par min og så får hun ligesom ro i et par min inden hun spænder op igen. Andre gange græder hun bare hele tiden.
Det sidste stykke tid har hun været svær at få til at sove i dagtimerne, ofte kun 2-3 gange en halv time i mine arme.

Anmeld

9. december 2013

Team Putte

Stivdie skriver:

Hmm.. Her er hun meget ked, trækker benene op under sig og kaster hovedet bagover. Nogle gange har hun ondt i et par min og så får hun ligesom ro i et par min inden hun spænder op igen. Andre gange græder hun bare hele tiden.
Det sidste stykke tid har hun været svær at få til at sove i dagtimerne, ofte kun 2-3 gange en halv time i mine arme.

vi havde skrigture hver eftermiddag/aften fra 16-17 tiden og 4-5 timer frem.. Non stop gråd uanset hvad vi gjorde det skader i hvertfald ikke at runde en kiropraktor og få hende tjekket igennem det med hun trækker benene op lyder dog som maven?

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

emmagirl skriver:

Leanders skuldre knækker også engang imellem - han virker på ingen måde generet af det  

Rart at høre, det ikke behøver betyde noget! Hvor tit ca?
Min lille pige har helt sikkert ondt, men synes det er svært at vurdere om det er dét eller maven Og hendes højre skulder har knækket betydeligt mere på det sidste, måske 6-8 gange i går og 3 gange allerede i dag, selvom vi kun har været vågne ca 45 min...

Anmeld

9. december 2013

Stivdie

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det har begge mine gjord forskellige steder uden det har betydet noget

Tak for svar. Kan et huske ca hvor ofte? Altså kun en gang imellem eller flere/mange gange dagligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.