hvorlænge trækker jeres juleaften ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

MorTil4<3

det er forskelligt

er vi hos mandens familie sååå er vi færdige ved en 22-23 tiden
efter gaverne så plejer vi at snakke og hygge og kigge på julegaver, og så går vi i seng og siger farvel når vi vil
men da der jo er småbørn, så bliver kl sjælendt over 01 da de jo stadig har et indre vækkeur der vækker dem tidligt ha ha ha

men hos MIN familie, puuu der kan sagen være anderledes
der har vi engang pakket gaver op kl 2 om natten!!!
det var også en vild vild jul, da der var 216 gaver!!!, men vi var også hele familien samlet
og vi sider altid og ser på hvad personen får og så videre, inden vi går videre til næste gave
så en gave kan jo godt tage 5-6 minutter at pakke op og se på inden vi kommer videresmill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

MorDk

Mellem 22-23 tror jeg....

Anmeld

9. december 2013

Pcokate

hannetheis skriver:

Inspireret af tråden om juleaften tænkte jeg hvor længe trækker jeres aften ud?

Her er den mellem 22-23 når gæsterne/vi siger tak for i dag.

på mandens side er det til 00-01 stykker og på min til 21-22 stykker. (Vi skifter hver andet år)

Anmeld

9. december 2013

Jibbe

Inden midnat. I år spiser vi kl 17 da der er 6 små børn med og gaveåbning derefter. Håber på vi kan være færdige senest kl 22 - der kan de alle vist godt trækkes til, så putter vi børn, rydder op og så er det voksenhygge derefter. Efter midnat får jeg altid min første fødselsdagsgave og så er det i seng.
1 juledag står den på fødselsdagsbrunch herhjemme og derefter skal vi til svigerfars 60 års fødselsdag. Så det bliver 2 dage med knald på og derfor synes jeg det er endnu mere vigtigt at ungerne kommer i seng i rimelig tid. Måske vores drenge allerede bliver puttet ved 20-21 tiden hvis de er totalt trætte.

Julen er børnenes fest og det bliver ikke hyggeligt hvis man er dødtræt og træls - hverken for børn eller forældre!

Anmeld

9. december 2013

hannetheis

Der stor forskel på hvad folk gør. Kan læse at der er flere hvor man skiftes til at pakke gave op. Stor respekt for det.
Syntes det tager for lang tid.
Her mødes vi kl 13-15 alt efter hvor mange der vil i kirke. Kl 17.30 spiser vi og omkring 20 danser vi og juletræet og så er der en som råber gaver op som så bliver pakket ud løbende.
Derefter bliver der hygget og vores drenge (de eneste små børn i familien) får lov at pakke et stykke legetøj helt ud og lege med det tilde dejser om. Og gæaterne går der 22-23.

Anmeld

10. december 2013

Rødhætte

hannetheis skriver:

Den er gerne omkring midnat. Børnene er oppe til de ikke kan mere

Anmeld

10. december 2013

mogms

åhhh tja ... det er når vi er færdige :-) tror kun der blir set  på klokken når man er på vej hjem.

sidste år holdte vi jul, i år skal vi over til mine forældre. Så der er det jo os, der bestemmer når gæsterne smutter, så det kan blive længe.

ved mine forældre plejer vi, efter god mad naturligvis, at slå om (terninger) hvem der skal hente en pakke under træet (personen må hente en pakke til hvemsomhelst bare ikke sig selv) 

når denne langsomme oppakning er klaret så er der hygge og senere er der pakke leg.

så det kan blive en laaang aften men super hyggelig.

Anmeld

10. december 2013

DianaRJS

hannetheis skriver:

her er det engang når vi er færdige med at pakke gaver ud vi er så priviligeret at vi gerne har hele den ene halvdel af stuen fyldt med gaver ;P haleluja for at have børn men det er alt afhængig af hvor mange vi er er vi bare os selv og mine søskende hedder det somregel at vi er færdige kl 22-23 stykke men er det som i år hvor vi både er alle søskende hjemme med børn (5stks) og oldeforældre, en faster en farbror og en morbror så hedder det sig at vi slutter når vi er færdige og de sidste par gange vi har været så mange sammen har det været efter midnat først...

Anmeld

10. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

årh det er altid langt over midnat (2 stykker) 

og i år er det hos mine svigerforældre 

og vi sidder i stuen også er der en der deler gaverne ud og når der ikk er flere og folk har fået deres gaver så begynder vi at en efter en pakker en gave op så vi kan se hvad personen har fået før det går videre til næste person og den der starter er den mindste også går det efter alder så fra den mindste også opad 

Vi har ikk børn 

men jeg er gravid 6+6 idag og den nyhed skal de få juleaften 

Anmeld

10. december 2013

mch

hannetheis skriver:

ved den ene familie er vi færdig omkring kl 22 og ved den anden er vi først færdig omkring kl 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.