hvorlænge trækker jeres juleaften ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

Team Putte

hannetheis skriver:

Inspireret af tråden om juleaften tænkte jeg hvor længe trækker jeres aften ud?

Her er den mellem 22-23 når gæsterne/vi siger tak for i dag.

vi er altid færdige med mad og gaver omkring kl 21 og så hygger vi til 22-23 tiden i år tager vi hjem når den lille bliver træt omkring kl 21 synes julen (hele julen) er børnenes fest og kommer vi først i seng kl 3 og Ida vågner kl 6, så er vi som forældre ikke meget værd 1. juledag og det synes jeg ikke er fair

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

M (:

hannetheis skriver:

Vi plejer at bryde op ved 22.30/23 tiden, for som regel skal min mor i nattevagt og det er hende, der er værtinden. 

Anmeld

8. december 2013

Chevro

hannetheis skriver:

Uha, vi er altid først færdige med at pakke gaver op efter 00. hehe.. Når vi har været 4-5 stk, i år er vi så 11! Så bliver spændende!

Anmeld

8. december 2013

Chevro

hannetheis skriver:

Uha, vi er altid først færdige med at pakke gaver op efter 00. hehe.. Når vi har været 4-5 stk, i år er vi så 11! Så bliver spændende!

Anmeld

8. december 2013

Happiness

Her kommer det an på om vi er hjemme. Hvis vi er hjemme plejer det at være ved 22-23 tiden. Men hvis vi er ude, skal vi jo hjem med Lukas, så bliver den 21-22, da han ikke kan holde sig længere end det, og vi ikke kan få ham til at sove ude når "der er gang i den"  

Dvs. Vi kører når han ikke kan klare den mere. Men hjemme lagde vi ham sidste år kl 19, og han sov så til næste morgen. Han fik så gaverne før maden Og min svigerfar kan ikke selv komme hjem, så min mand kørte ham hjem, da han ikke kunne længere, ved 22 tiden. (han har haft en hjerneblødning, så kan hurtigt blive træt) Derefter sluttede "festen", da mine forældre også skulle hjem til deres hund Vi starter så allerede kl 12-13 stykker med gåtur, æbleskiver og pakkeleg Så synes det er passende at lukke og slukke tidligt. 

Men alt mellem 21-23.00

Anmeld

8. december 2013

MortilElias2010

hannetheis skriver:

Vi er på 3 års rotation så det er helt afhængig af  hvor vi er. Det seneste har været mellem 01.30-02.00 hos mine forældre. 

Herhjemme har vi kun holdt een gang tidligere og der var Elias kun omkring 1 år, så juleaften i den forstand nej. I år kommer 3 af mine søskende og min mormor på 93 samt den enes kæreste, så vi må se - ved Elias kan holde den kørende til midnat og så er han færdig. 

Hos farmor og farfar har det også været stille og roligt, så det bliver heller ikke sent der 

Anmeld

8. december 2013

Trekløver(:

hannetheis skriver:

Ved midnatstid

Anmeld

9. december 2013

Muffinmus

hmm, tja, den er vel slut mellem 21-22
Vi har jo tre børn. Den mindste kommer i seng omkring kl 19-20 og de to andre kl 20.30 ca. De er vant til at komme i seng ca kl 19 hver dag, så de har brug for en god natteesøvn og bliver derfor naturligt trætte der:-)
Så, vi spiser kl 17-17.30 og så dansker vi om juletræet lidt tid. nogle gange spiser vi så risalamande og hjemmelavet is før vi åbner gaver, eller også åbner vi lidt gaver, holder pause og spiser og fortsætter med gaverne.
Og så plejer vi at være færdig med det hele omkring 21.30 måske.

Anmeld

9. december 2013

Aabye

hannetheis skriver:

Det er meget forskelligt.. Men det plejer som regel at være omkring kl 22 vi siger tak for i dag osv osv.. 

Anmeld

9. december 2013

De3Guldklumper

Vi er som regel færdige med at pakke ud omkring 2-3 stykker og så går vi i seng omkring 1-2 timer efter

Ungerne er med det de kan holde til. Sidste år gik de i seng omkring kl 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.