juletræ gran eller plastic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

MorDk

Vi købte et kunstigt juletræ sidste år så vi kunne have det oppe hele december. Bruger det også i år men er helt klart mest til ÆGTE juletræer ♥ Næste år må vi have et rigtig jueltræ i stuen... *smiler*

Billedet er fra julen 2012. Trods "plastik" så var det sååå fint og smukt (sys jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

TrineMine86

hannetheis skriver:

Hvorfor har i gran/plastic juletræ?

Plejer at have gran træ elsker duften af gran.
Men overvejer lidt et plastic fordi det ikke fælder og så holder det pæn inde hele måneden i modsætning til gran.

Hvis jeg skulle holde juleaften ville jeg bestemt købe et rigtig træ, det synes jeg hører sig til 

Men hvis det er en del af julepynten, så vil jeg have plastic, vi har selv et lukke plastic træ stående med lys og pynt og vores søn elsker det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2013

Ciss

Jeg elsker ægte grantræer til jul.

Et år overtalte min mand mig til at prøve et plastiktræ.

Vi fik det i gave af noget familie, så jeg ved ikke, hvad det kostede, eller hvor det var købt - men aldrig har vi haft et træ, som dryssede så meget.  Detvar heller ikke specielt pænt, når man er vant til den ægte vare, så efter det har han ikke fået mig overtalt igen.

Jeg elsker granduften og at pusle om træet, vande det osv.

Og så er det altid en kreativ udfordring at pynte et træ, som ikke er helt symmetrisk og perfekt. Det er jo en del af charmen.

Jeg glæder mig til at pynte træ 23. dec!

Anmeld

8. december 2013

Chris86

hannetheis skriver:

Men overvejer lidt et plastic fordi det ikke fælder og så holder det pæn inde hele måneden i modsætning til gran.

Ku ALDRIG finde på at købe i plastik! Grantræ hører bare julen til og desuden synes jeg plastik er grimme..

Anmeld

8. december 2013

Chris86

Her sælges juletræer helt ned for 125-150kr...

Anmeld

8. december 2013

hannetheis

Chris86 skriver:

Her sælges juletræer helt ned for 125-150kr...

Det billigste vi har fundet er 150 og det er kun 1 meter.

Anmeld

8. december 2013

hannetheis

VIPpigen skriver:

Hjemme ved min mor, måtte hun for en del år tilbage desværre købe et plastik, det behagede bestemt ikke mig, men jeg er grunden til plastik juletræet måtte ind. Jeg havde inden jeg blev gravid med min datter en meget slem pollen allergi, jeg startede i februar, og sluttede i oktober, startede op igen i december med snot, røde øjne, kløe i næse, øre, øjne, og hals. Det var så slemt at jeg måtte have binyrebarkhormon sprøjter et par gange om året for at være til. Selv en juledekoration kunne jeg ikke være i nærheden af.

Jeg var så ulykkelig over vi skulle have plastik, men min mor fandt det flotteste plastik juletræ i Polen. Selv min mand som ikke er til plastik måtte helt hen og røre ved det, for at se det var rigtigt plastik.

Vi har holdt ved plastik juletræet selvom min pollen allergi ikke er så slemt længere.

Hvis man kan finde et plastik som bare er fantastisk, så er det iorden, men jeg syntes de er så grimme dem som jeg har set herhjemme i danmark 

Syntes os en træ i plastic kan være flot. Og den med alergi har vi os talt meget om da manden hat problemer med at tåle gran men han plejer at holde ud hvis vi har vinduer åben når vi er på job.

Anmeld

8. december 2013

Aabye

hannetheis skriver:

Vi har et 2 meter højt normans gran stående fra den 1 december til efter jul. 

Vi har sådan en juletræs fod hvor man kan hælde vand i, så det er faktisk begrænset hvor meget det fælder.. 
Jeg har egentlig sagt at jeg aldrig nogen sinde vil have et plastic træ inden for døren.. Men overvejer det efterhånden meget kraftigt efter jeg fandt nogle vildt flotte kunstige træer på nettet.. De var så også ret dyre, men de tjener jo sig selv hjem efter et par år.. 

Anmeld

8. december 2013

Kløver

Vi har gran

I år har vi dog købt et lille grantræ i potte, det bliver afpyntet efter jul og får lov at pryde haven og håber det igen næste år kan få en plads med pynt på i vores stue

Anmeld

8. december 2013

Laulund87

Jeg synes plastiktræer er grimme og så ville jeg hellere undvære hvis ikke jeg kunne få den ægte vare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.