juletræ gran eller plastic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket juletræ har i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.618 visninger
20 svar
20 synes godt om
8. december 2013

hannetheis

Hvorfor har i gran/plastic juletræ?

Plejer at have gran træ elsker duften af gran.
Men overvejer lidt et plastic fordi det ikke fælder og så holder det pæn inde hele måneden i modsætning til gran.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Vi har købt plastik sidste år i bil tema sempelthend fordi juletrær er blivet så sindsyg dyre og så er det dejligt at kunne sætte det op hvert år den 1 dec og kunne kikke på det og det sviner ikke og ser pændt ud

Anmeld

8. december 2013

hannetheis

anna111 skriver:

Vi har købt plastik sidste år i bil tema sempelthend fordi juletrær er blivet så sindsyg dyre og så er det dejligt at kunne sætte det op hvert år den 1 dec og kunne kikke på det og det sviner ikke og ser pændt ud

Er os det vi tænker på.
Det billigste vi har fundet i nærheden af os koster 300 i en okay størrelse (ca 180 cm)
Og det syntes jeg er mange penge når det efter 10 dage inde er begyndt at drysse.

Anmeld

8. december 2013

mor2011_

gran vi har altid gran for mig er det ikke rigtigt jul uden "rigtigt" juletræ og så dufter det så dejligt og er meget flottere end plastic

Anmeld

8. december 2013

hannetheis

mor2011_ skriver:

gran vi har altid gran for mig er det ikke rigtigt jul uden "rigtigt" juletræ og så dufter det så dejligt og er meget flottere end plastic

Vil jeg give dig ret i.

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Jeg kan ikke forestille mig andet end gran. Plastik er bare ikke et rigtig juletræ. Jeg vil heller aldrig have plastikblomster, jeg synes ikke at det er pænt.

Vh. Louise

Anmeld

8. december 2013

Moma

Hos os er det kun rigtig jul med et juletræ af gran. At de taber nålene er en del af "charmen". Men giver jer ret i, at de er vildt dyre efterhånden.

Anmeld

8. december 2013

L&V

Absolut gran syntes plastik er utrolig grimt og lidt dårlig stil sorry to say

Anmeld

8. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Grand!! Hader plastik juletræer, og har endnu ik set et der så ægte ud.

Vi har givet 280 kr for en nordmand grandtræ, og det er over 2 m højt og med masser af gode pynte grene. I år tager vi det først ind omkring d 15, da vi holder jul hjemme. Men normalt har vi altid juletræ fra d 1/12 og indtil hellig tre konger. Til sidst drysser det, men syntes også det afhænger af hvilket træ man har vælgt! Vh stine

Anmeld

8. december 2013

VIPpigen

Hjemme ved min mor, måtte hun for en del år tilbage desværre købe et plastik, det behagede bestemt ikke mig, men jeg er grunden til plastik juletræet måtte ind. Jeg havde inden jeg blev gravid med min datter en meget slem pollen allergi, jeg startede i februar, og sluttede i oktober, startede op igen i december med snot, røde øjne, kløe i næse, øre, øjne, og hals. Det var så slemt at jeg måtte have binyrebarkhormon sprøjter et par gange om året for at være til. Selv en juledekoration kunne jeg ikke være i nærheden af.

Jeg var så ulykkelig over vi skulle have plastik, men min mor fandt det flotteste plastik juletræ i Polen. Selv min mand som ikke er til plastik måtte helt hen og røre ved det, for at se det var rigtigt plastik.

Vi har holdt ved plastik juletræet selvom min pollen allergi ikke er så slemt længere.

Hvis man kan finde et plastik som bare er fantastisk, så er det iorden, men jeg syntes de er så grimme dem som jeg har set herhjemme i danmark 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.