En tysklandstur med baby eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

StineC

Tag baby med. Jeg har kørt til Italien med en baby i bilen og han hyggede sig rigtig godt. Synes ikke jeres tur er særlig lang, bare i giver jer god tid og holder pauser på rastepladserne hvis i kan mærke baby bliver utålmodig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Mettefpigen

Jeg ville få baby passet, eller høre om der var nogle der ville køre for mig :-)

Anmeld

8. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Tage baby med. Har taget min da værende 1 måned gammel baby med på ferie i Tyrkiet. 

Anmeld

8. december 2013

RosSofi

Ta' afsted og så bare hold nogle pauser og ellers vær indstillet på, at det er på babys præmisser.

Anmeld

8. december 2013

Elgaard73

Jeg ville få passet. Ikke så meget på grund af køreturen, for den kan man jo indrette som man selv vil. Men på grund af butikken/butikkerne. Der er altid total kaos med mennesker, larm osv (og jeg tænker da at det er helt tosset på denne årstid). Det ville jeg ikke tage en lille baby med ind. 

Anmeld

8. december 2013

lucas<3

jeg ville la baby blive passet..

Anmeld

8. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Vi skal ha handlet ind til barndåb, vi har ca 2 timer og 15 min til grænsehandlen, ville i tage baby på 3 mdr med eller lade en bedste passe?

(Jeg har det bestemt ikke godt med at andre skal passe mine børn og slet ikke så lille en)

Men min mand har ikke mulighed for at tage med / blive hjemme og passe børn pga arbejde, så jeg ska ha en veninde med

Hva ville i gøre?

Når det er til grænsebutikken, ville jeg lade barnet blive hjem, ikke kun for barnets skyld, men også for jer selv. Så i har begge hænderne fri, og ikke skal tænke på at barnet pludselig skal skiftes eller have mad.
Der kan være rigtig mange mennesker dernede, meget for sådan en lille en.
Der er forskel på at køre på ferie og så kører på indkøb.
Hvis du ammer, så mælk ud, få klaret indkøbene og kom hjem igen.

Anmeld

8. december 2013

LilleSmølf

Har boet i Tønder det meste af mit liv og kan kun anbefale jer at få baby passet.

Der er SÅ mange mennesker og så meget larm og kø og skubben og masen at det grænser til det latterlige.

Så vil baby få en meget hyggeligere dag hos bedste, og du vil ikke få stress over et hylende barn midt i en butik du ikke bare lige kan komme ud af.

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

vi havde vores med da de var helt små, ofte endda.

Jeg sad på bagsædet med den lille i autostolen, og så holdte vi nogle få pitstop så baby kunne få mad og strække sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.