En tysklandstur med baby eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
18 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2013

Anonym trådstarter

Vi skal ha handlet ind til barndåb, vi har ca 2 timer og 15 min til grænsehandlen, ville i tage baby på 3 mdr med eller lade en bedste passe?

(Jeg har det bestemt ikke godt med at andre skal passe mine børn og slet ikke så lille en)

Men min mand har ikke mulighed for at tage med / blive hjemme og passe børn pga arbejde, så jeg ska ha en veninde med

Hva ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

M (:

Anonym skriver:

Vi skal ha handlet ind til barndåb, vi har ca 2 timer og 15 min til grænsehandlen, ville i tage baby på 3 mdr med eller lade en bedste passe?

(Jeg har det bestemt ikke godt med at andre skal passe mine børn og slet ikke så lille en)

Men min mand har ikke mulighed for at tage med / blive hjemme og passe børn pga arbejde, så jeg ska ha en veninde med

Hva ville i gøre?

Tage baby med og afsætte hele dagen, så det kan blive på babys præmisser.

Anmeld

8. december 2013

L&V

Jeg ville godt nok få barnet passet.. For det første syntes jeg ik man ska lade dem sidde i autostol så længe..

Barnets vandte rytme vil smadres total

Også er det jo måske bare ik særlig spændende for barnet

Anmeld

8. december 2013

Carina:-)

Jeg ville tage barnet med.

Her har jeg haft børn med til Tyskland,frisør ,læge osv.

Er ikke fan af pasning her og der-og ser det ikke som et problem at have mine børn med .

Hold pauser og hyg jer

Anmeld

8. december 2013

bøllen

Jeg ville tage baby med . Hold de nødvendige pauser . 

Anmeld

8. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Hva ville i gøre?

Vi kørte til Norge (dog ikke hjem samme dag) med vores søn da han var 2 mdr. Og det gik så fint. Han sov bare indtil vi stoppede og gav ham mad.

Så jeg synes sagtens I kan køre til Tyskland, bare giv jer god tid

Anmeld

8. december 2013

Stumpen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville godt nok få barnet passet.. For det første syntes jeg ik man ska lade dem sidde i autostol så længe..

Barnets vandte rytme vil smadres total

Også er det jo måske bare ik særlig spændende for barnet

Enig.. Lad du baby og bedste have en hygge dag sammen og I to kan koncentrer jer lidt om jer og det der skal handles..

Anmeld

8. december 2013

MyLove E

Få baby passet. Ikke så meget pga køre turen. Men mere pga de 7000 millioner mennesker der er nede i butikkerne ....

Anmeld

8. december 2013

Trekløver(:

Ville få en bedste til at passe

Anmeld

8. december 2013

L&V

MyLove E skriver:

Få baby passet. Ikke så meget pga køre turen. Men mere pga de 7000 millioner mennesker der er nede i butikkerne ....

Ja puha overstimuleret baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.