Tankemylder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Miss BananaHammock

Jeg er blevet ret god til at zoome det ud lige indtil ugen før testdag også går det galt. Overbeviser mig selv dagligt om at den ikke er der så jeg ikke bliver så skuffet. Det er vildt at det er 12 gang jeg skal have mine mens imorgen og jeg frygter stadig at jeg reagerer lige stærkt. Man burde da lære det efterhånden
Men vil bare lige sige at i er ikke alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

nat1985

Man begynder også til sidst at have tanken med, at nu er der gået så lang tid så nu må det da snart lykkedes.

Man bliver aldrig vant til at teste negativ, det synes jeg i hvert fald ikke. Jeg bliver lige skuffet hver gang.

Første gang blev jeg gravid efter 7 måneder, og man håber da at det går hurtigere anden gang, men det er jeg ikke længere så sikker på. Men jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det er for jer der har gået længere, uden at det er lykkedes.

Anmeld

25. oktober 2009

Miss BananaHammock

nat1985 skriver:

Man begynder også til sidst at have tanken med, at nu er der gået så lang tid så nu må det da snart lykkedes.

Man bliver aldrig vant til at teste negativ, det synes jeg i hvert fald ikke. Jeg bliver lige skuffet hver gang.

Første gang blev jeg gravid efter 7 måneder, og man håber da at det går hurtigere anden gang, men det er jeg ikke længere så sikker på. Men jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det er for jer der har gået længere, uden at det er lykkedes.

Du har nok ret... jo flere negative tests, jo værre føles det fordi man bliver frustreret!
Men jeg er også nået til et punkt hvor jeg tænker at nu har jeg ventet længe i køen, nu må det snart være min tur

Anmeld

25. oktober 2009

nat1985

Miss BananaHammock skriver:

Du har nok ret... jo flere negative tests, jo værre føles det fordi man bliver frustreret!
Men jeg er også nået til et punkt hvor jeg tænker at nu har jeg ventet længe i køen, nu må det snart være min tur

Det synes jeg også du har, så nu må det snart være din tur, så for at det snart lykkedes. Jeg har først testdag d. 5 november. Synes der er lang tid til

Anmeld

25. oktober 2009

Miss BananaHammock

nat1985 skriver:

Det synes jeg også du har, så nu må det snart være din tur, så for at det snart lykkedes. Jeg har først testdag d. 5 november. Synes der er lang tid til

Tak

også for dig! og håber tiden flyver afsted!

Anmeld

26. oktober 2009

Moonshine

Jeg synes også det fylder helt enormt meget!! Faktisk for meget :/ Ville lidt ønske man ikke tænkte på ÆL-tidspunkter og måske udebleven mens, og hm, er det nu graviditetssymptomer... Hvis man nu bare kunne leve som man plejer og så pludselig en dag blive glæde ligt overrasket... *suk*

Anmeld

26. oktober 2009

nat1985

Moonshine skriver:

Jeg synes også det fylder helt enormt meget!! Faktisk for meget :/ Ville lidt ønske man ikke tænkte på ÆL-tidspunkter og måske udebleven mens, og hm, er det nu graviditetssymptomer... Hvis man nu bare kunne leve som man plejer og så pludselig en dag blive glæde ligt overrasket... *suk*

Det kunne være fedt Men det sker nok kun for dem, der bliver gravide ved et uheld.

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Jeg blev selv rigtig kulret meget hurtigt! Vi prøvede i et halvt års tid sådan aktivt, og havde kun mens hver anden måned ca. Var SÅ bange for ikke at kunne blive gravid at jeg ikke kunne tænke på andet. Og så blev jeg bange for at det i sig selv ville gøre at jeg ikke blev gravid, og så kørte trumlen bare derudaf!

Men jeg BLEV gravid og er nu 11+6!

Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, fordi der havde været lidt brunt udflåd såom der ofte kommer noget tid inden min mens. Tog egentlig bare testen fordi jeg var desperat men var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Indtil der tittede to streger frem

Jeg håber det snart lykkes for alle jer som prøver! Det er rigtig hårdt når tankerne ikke kredser om andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.