Vi er næsten lige gået i gang med endnu et babyprojekt, og tankerne myldrer allerede i vildskab. Jeg føler, jeg er ved at blive sindssyg. Tænker hele tiden på, om jeg mærker symptomer, regner på dagene osv. Det fylder bare alt for meget allerede

Nu er jeg lige begyndt at bløde, men klynger mig stadig til håbet om, at den kan være der, på trods af absolut ingen symptomer ud over murren i underlivet, som selvfølgelig er der pga. mens.
Samtidig skifter min lyst til endnu et barn hele tiden, alt efter om det har været en hård dag med skrig og skrål eller en dejlig dag med søde børn og kærlig mand. Og når vi nu har det godt nu, hvorfor så spolere det med endnu en i familien? Men vi har allerede snakket så meget om det næste barn, at det på en måde allerede er en del af os, så vi vil jo gerne møde ham/hende.
Sikke en masse sludder... Håber bare det går hurtigt denne gang, så jeg ikke mister forstanden. Er faktisk ret bange for ikke at kunne blive gravid igen af en eller anden mærkelig grund. Første gang tog det nemlig godt to år, mens det anden gang lykkedes i første forsøg. Og tænk på alle de ting, der kan gå galt - det må jo snart være vores tur til ulykker, når alt andet er gået så glat med fine graviditeter og raske børn.
Slap så lige af...! Håber I kan følge med og ikke tænker jeg er helt kuk kuk
Anmeld