Et nyt kapitel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

"jeg vil starte et nyt kapitel i mit liv, et nyt kapitel, uden dig" 

"du er vel god nok, bare ikke sammen med mig"

det er nogle af de sætninger min kære mand har slunget ud til mig i løbet af dagen, sidste onsdag.

vi har haft gnidninger længe, meget længe, men vi er også gode sammen. Vi har været sammen i 9 år! vi er midt/sidst i tyverne, og jeg troede vi havde mange år sammen endnu.

jeg har lungebetændelse lige nu, og den har ramt hårdt.

og det er så nu hvor jeg er svag og har været tvunget ikkeryger i 4 dage, at han vælger at ramme mig, eller ja i virkeligheden vores parforhold.

han har ikke en eneste gang taget sig af vores barn mens jeg har været syg, så jeg kunne sove. Bevar mig vel, han har da taget opvasken, men det er alligevel hårdt at være ramt af høj feber og åndenød og en virussyg tumlig på 15 kg som hænger på sin mor 24 timer i døgnet. Hans kommentar er at jeg jo ligeså godt kan vende mig til det. Vores barn vil ham så heller ikke fordi han er så negativ og taler grimt hele tiden. 

jeg ved at hvis jeg vil, kan jeg få ham til at blive, og hvis jeg vil kan han smutte, men jeg føler jeg har kæmpet nok for os og han har sagt mange sårene ord gennem årene, det har jeg sikkert også, men samtidig er jeg omsorgsfyld og kærlig. Han synes følelser er piveri og jeg tror vi er meget forskellige. 

Jeg tror jeg lader ham løbe, måske får han kolde fødder lige inden, men jeg er nød til at lade ham gå.

jeg fylder ham op med kærlighed og omsorg, men han giver ikke igen, og nu er jeg Tom, fordi jeg ikke er ladet op igennem 9 år.

er bare så bange for at stå alene og for om jeg overhovedet kan lade ham gå.

ved ikke hvad jeg ville med det her andet end at få det ud af mit system.

Som Jeg læser det er det kun godt at han forsvinder ud af dit liv

Men jeg forstår godt det må være hårdt. Hvis du får brug for en at tale med, nu du siger du ikke har venner, må du gerne skrive til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.