Reima flyverdragt hvilken størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

De3Guldklumper

1990h skriver:

nice..kan de sidde på alle flyverdragter fra reima eller?

Jeps det kan de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

LinLin

Adam brugte str 86(/92)i tøj da han havde en reima str 80. Så jeg synes de er store i str! Han september-barn...

Anmeld

7. december 2013

tribk

1990h skriver:

Ida er 74 lang nu..ca

jeg vil gerne have en ordenlig flyverdragt til når hun skal starte i dp til januar hvor hun er 9 måneder..og da vi kommer meget i skoven og sagtens kunne finde på at tage en kælketur ud i sneen syntes jeg det skal være en ordenlig flyverdragt..

men hvad dævlen skal størrelsen være..det nemlig julegave

erfaringer med reima størrelser?

Min søn bruger str. 86 i tøj, og jeg har lige købt en reima flyverdragt i dag i str. 92. Den er lidt for stor, men ikke meget, synes jeg.

Han har ellers en (billig) flyverdragt meeeen så var der lige - 50 %!! I Salling. 

Anmeld

7. december 2013

MortilElias2010

Under parforhold 

Anmeld

7. december 2013

1990h

tribk skriver:

Min søn bruger str. 86 i tøj, og jeg har lige købt en reima flyverdragt i dag i str. 92. Den er lidt for stor, men ikke meget, synes jeg.

Han har ellers en (billig) flyverdragt meeeen så var der lige - 50 %!! I Salling. 

hiih..lækkert med tilbud..jeg fandt en reima i dag på tilbud til 490kr sat ned fra 699 så den blev det..

Anmeld

7. december 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Under parforhold 

haha ja, det var en fejl da det var fra mobilen

Anmeld

7. december 2013

1990h

Pylle3 skriver:

Jeps det kan de

super..nu har jeg bestilt..skriver lige til dig hvis jeg ikke kan hitte ud hvordan de skal sidde fast..syntes ikke jeg kunne se nogen smart fidus på billederne

Anmeld

7. december 2013

De3Guldklumper

1990h skriver:

super..nu har jeg bestilt..skriver lige til dig hvis jeg ikke kan hitte ud hvordan de skal sidde fast..syntes ikke jeg kunne se nogen smart fidus på billederne

Det gør du bare

Anmeld

7. december 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

haha ja, det var en fejl da det var fra mobilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.