Reima flyverdragt hvilken størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
28 svar
9 synes godt om
6. december 2013

1990h

Ida er 74 lang nu..ca

jeg vil gerne have en ordenlig flyverdragt til når hun skal starte i dp til januar hvor hun er 9 måneder..og da vi kommer meget i skoven og sagtens kunne finde på at tage en kælketur ud i sneen syntes jeg det skal være en ordenlig flyverdragt..

men hvad dævlen skal størrelsen være..det nemlig julegave

erfaringer med reima størrelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Thereseh

1990h skriver:

Ida er 74 lang nu..ca

jeg vil gerne have en ordenlig flyverdragt til når hun skal starte i dp til januar hvor hun er 9 måneder..og da vi kommer meget i skoven og sagtens kunne finde på at tage en kælketur ud i sneen syntes jeg det skal være en ordenlig flyverdragt..

Hm, jeg syns' de er ret normale. Havde den sidste år da Isaac var ca 18 måneder, og da brugte han str. 86 i Reima 

Anmeld

6. december 2013

1990h

Thereseh skriver:

Hm, jeg syns' de er ret normale. Havde den sidste år da Isaac var ca 18 måneder, og da brugte han str. 86 i Reima 

okai tak

Anmeld

6. december 2013

JuniMama

1990h skriver:

Ida er 74 lang nu..ca

Jeg synes de er store i størrelsen, og meget brede, i hvert fald dem med dobbelt lynlås!

Anmeld

6. december 2013

1990h

JuniMama skriver:

Jeg synes de er store i størrelsen, og meget brede, i hvert fald dem med dobbelt lynlås!

okai mon så det skal være en 80 selv om hun først bliver 1 i april.
men hun er jo 74 nu..

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Hvis hun er i 74 og lige gået i 74ville jeg overveje 80, ellers ville jeg tage 86, det gør ikke noget den er lidt stor hvis de alligevel ikke går, og så kan den måske bruges hele næste sæson eller i starten

Anmeld

6. december 2013

1990h

Maja84 skriver:

Hvis hun er i 74 og lige gået i 74ville jeg overveje 80, ellers ville jeg tage 86, det gør ikke noget den er lidt stor hvis de alligevel ikke går, og så kan den måske bruges hele næste sæson eller i starten

altså hun passer 74 nu..68 er stadig fint i bukser men nogle bluser bliver for korte i ærmerne... ?

Anmeld

6. december 2013

Kløver

1990h skriver:

altså hun passer 74 nu..68 er stadig fint i bukser men nogle bluser bliver for korte i ærmerne... ?

Hm ja den er svær, i har ikke mulighed for at prøve en flyverdragt, i en butik i nærheden, så du ved hvilken i skal ønske, men tror næsten 80 er bedst når hun stadig kan passe 68 også sådan relativt, ville så anskaffe nogle futter og luffer til
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2013

1990h

Maja84 skriver:

Hm ja den er svær, i har ikke mulighed for at prøve en flyverdragt, i en butik i nærheden, så du ved hvilken i skal ønske, men tror næsten 80 er bedst når hun stadig kan passe 68 også sådan relativt, ville så anskaffe nogle futter og luffer til

ja det kunne jeg selvfølgelig gøre..ellers kan jeg nå at retunere inden jul hvis jeg kan se den er helt galt.

yes..jeg sad netop og kiggede på dem

Anmeld

7. december 2013

FruJacobsen

1990h skriver:

Ida er 74 lang nu..ca

Min søn er 19mdr. og bruger str. 86 i Reima flyverdragt, så jeg tror bestemt, at str. 80 er passende til din datter - min søn er ret normal mht tøjstørrelse og alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.