Børn er bare forskellige. Og alle børn kan ikke det samme på samme tid. Jeg husker ikke hvornår vores datter kunne de forskellige kropsdele. Men jeg ville ikke være bekymret endnu.
Til gengæld syntes jeg dine svigerforældre skal sættes lidt på plads, for børn er ikke en konkurrence. Min svigermor havde selv travlt med vores barn, og min svigerindes barn, da de er jævnaldrende. Forskellen er bare at vores er født 5 uger før tid, min svigerinde gik 14 dage over tid. Plus at min svigerinde har et ældre barn, den yngste kunne lære af. Jeg har altid taget tingene i mit barns tempo, og jeg har sagt fra mange gange (har også bidt mig i tungen endnu flere gange
) fordi min svigermor ikke forstod hvorfor mit barn ikke fulgte med min svigerindes.
Derfor tror jeg også det var en for stor mundfuld en dag svigermor kom forbi, og vi havde smidt bleen, vores barn havde haft 2 uheld, men herre Gud, det bekymrede jeg mig ikke om, for hun var ved at have taget på det, men da svigermor kom, fik mit barn ble på. For de uheld måtte ikke ske, og min svigerindes barn havde ikke smidt bleen endnu. Hun fik et ret stort chok da vi kom på besøg 3 dage senere uden ble på, fordi hun nu havde taget.
Desværre er der bare nogen bedsteforældre som har travlt med at sammenligne. Vores datter kan ikke sammenlignes med hendes fætter eller kusine på nogen måder.
DE ER HVERT DERES INDIVID.
Det må i som forældre ALDRIG glemme... Heller ikke når der kommer en til 
Anmeld