dagplejestart, hvad skal vi bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Blirnokaldrigfru

En bamse/nusseklud! Min datter startede da hun var 7 mdr gammel, i dagpleje, og nussekluden har været uundværlig! Den har virkelig trøstet hende meget derovre, og hjemme ! hun sover med den, har den med overalt og den er guld værd! En gang mistede vi den, det må aldrig ske igen :p dagplejemoren var den der foreslog vi havde en bamse/klud, fordi den kunne give tryghed, når mor ikke er der, fordi den dufter af det den plejer, måske endda af mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

1990h

Britt88 skriver:

Min søn er 9 måneder , og han får altså flyverdragt på om morgenen , så han har den hos hende.. På den måde er han ikke fastlåst til barnevognen, men kan komme med ned lidt hvis de har været på legepladsen eller i haven og lege..

Derudover har han en taske hos dp hvor han har: ekstratøj - alt, plus hagesmække, ekstra sutter, jakke, regntøj og en fleecedragt.. På den måde kan dp mor klæde ham på til lur som vejret anleder..
Og endelig sutsko og overtræksfutter

hvilken flyverdragt har i købt til jeres dreng ved den her alder så? altså mærke.

og tusind tak for dit indlæg..

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Hvad med en dragt, feks ulddragt, brugte vi meget, vi brugte ikke jakken ret meget men brugte ulddragter i stedet, frem og tilbage, og ud at sove, og så flyverdragt

En god ting er luffer som går højt op, og futter, når de ikke går endnu,lægger lige billed eksempel på vi brugte det meget og bruger stadig luffer, i år har de dem fra mikk-line og mine 2 unger er 20 mdr og 2 år 10 mdr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

hvilken flyverdragt har i købt til jeres dreng ved den her alder så? altså mærke.

og tusind tak for dit indlæg..

Købte en brugt IdaT i str 74 før han blev født.. Den kan han bruge nu, men ikke hele vinteren over, så vi har en str 80 som vi har arvet og ligge til når den anden bliver for lille..

Er rigtig glad for at vi ikke har købt en ny til 500, for så meget bruger de heller ikke flyverdragten før de kan gå

Anmeld

6. december 2013

1990h

Maja84 skriver:

Hvad med en dragt, feks ulddragt, brugte vi meget, vi brugte ikke jakken ret meget men brugte ulddragter i stedet, frem og tilbage, og ud at sove, og så flyverdragt

En god ting er luffer som går højt op, og futter, når de ikke går endnu,lægger lige billed eksempel på vi brugte det meget og bruger stadig luffer, i år har de dem fra mikk-line og mine 2 unger er 20 mdr og 2 år 10 mdr

tusind tak..det må jeg lige få kigget på

Anmeld

6. december 2013

1990h

Britt88 skriver:

Købte en brugt IdaT i str 74 før han blev født.. Den kan han bruge nu, men ikke hele vinteren over, så vi har en str 80 som vi har arvet og ligge til når den anden bliver for lille..

Er rigtig glad for at vi ikke har købt en ny til 500, for så meget bruger de heller ikke flyverdragten før de kan gå

nej det jo nemlig det..at de jo ikke kommer sådan rigtigt ud i år.

hvad størrelse vil du tro jeg skal kigge efter når hun er 74 lang nu og skal i dp 30januar hvor hun er 9 måneder.

Anmeld

6. december 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

nej det jo nemlig det..at de jo ikke kommer sådan rigtigt ud i år.

hvad størrelse vil du tro jeg skal kigge efter når hun er 74 lang nu og skal i dp 30januar hvor hun er 9 måneder.

Str. 74 eller 80, hellere 80, for de må godt være lidt store til den når de alligevel ikke kan gå.. Som sagt min søn bruger str 80/86 i tøj (han er knapt 80 lang) men kan stadig passe sin flyverdragt i str 74.

Anmeld

6. december 2013

1990h

Britt88 skriver:

Str. 74 eller 80, hellere 80, for de må godt være lidt store til den når de alligevel ikke kan gå.. Som sagt min søn bruger str 80/86 i tøj (han er knapt 80 lang) men kan stadig passe sin flyverdragt i str 74.

tak igen

Anmeld

8. december 2013

Mor til Majbørn

1990h skriver:

skal hun ha regntøj hvis hun ikke går når hun starter der?

Jeg har det bare fast i hans taske, hvis nu jeg selv skal bruge det

Anmeld

8. december 2013

1990h

Mor til Majbørn skriver:

Jeg har det bare fast i hans taske, hvis nu jeg selv skal bruge det

ja god ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.