dagplejestart, hvad skal vi bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
19 svar
5 synes godt om
6. december 2013

1990h

Ida skal starte i dagpleje 30 januar..hvor hun er blevet 9 måneder den 24...
udover det dagplejerenen skriver at man skal have med hvad skal vi så ha til hende?..syntes det rigtigt svært med overtøj hvis de skal ud og gå tur og sidde i barnevogn?

håber i forstår spørgsmålet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Maja88

1990h skriver:

udover det dagplejerenen skriver at man skal have med hvad skal vi så ha til hende?..syntes det rigtigt svært med overtøj hvis de skal ud og gå tur og sidde i barnevogn?

Kan hun kravle???

Anmeld

6. december 2013

lycly

1990h skriver:

Hvis hun kan kravle ville jeg give hende en rigtig flyverdragt med. Og så sådan nogle futter. Det er spild af penge at købe støvler inden de går rigtigt.
Hvis ikke hun kan kravle, så ville jeg spare de penge og nøjes med en ulddragt fx Så kan hun sagtens holde varmen i barnevognen.

Anmeld

6. december 2013

Mor til Majbørn

Extra tøj og sutsko

Udover det har vi:
Regntøj
Sut (evt med navn) der 'bor' hos dagplejen
Fleece trøje til at sove lur i om vinteren
Solcreme og hat til om sommeren

... Så er det spørgsmålet om varmt overtøj men der er børnene jo klædt godt på om morgenen. Husk vanter!

Anmeld

6. december 2013

1990h

LuLy skriver:

Hvis hun kan kravle ville jeg give hende en rigtig flyverdragt med. Og så sådan nogle futter. Det er spild af penge at købe støvler inden de går rigtigt.
Hvis ikke hun kan kravle, så ville jeg spare de penge og nøjes med en ulddragt fx Så kan hun sagtens holde varmen i barnevognen.

hun kravler ikke endnu..var først op på fødderne i dag så det kan da nåes endnu..

hvad vil du give hende at sove i barnevognen udenfor i januar?++..nu sover hun i en hummel fleece men den når at blive for lille..

futter er det sutsko eller?? har du link

Anmeld

6. december 2013

1990h

Mor til Majbørn skriver:

Extra tøj og sutsko

Udover det har vi:
Regntøj
Sut (evt med navn) der 'bor' hos dagplejen
Fleece trøje til at sove lur i om vinteren
Solcreme og hat til om sommeren

... Så er det spørgsmålet om varmt overtøj men der er børnene jo klædt godt på om morgenen. Husk vanter!

skal hun ha regntøj hvis hun ikke går når hun starter der?

Anmeld

6. december 2013

1990h

Maja88 skriver:

Kan hun kravle???

nej ikke endnu..

Anmeld

6. december 2013

lycly

1990h skriver:

hun kravler ikke endnu..var først op på fødderne i dag så det kan da nåes endnu..

hvad vil du give hende at sove i barnevognen udenfor i januar?++..nu sover hun i en hummel fleece men den når at blive for lille..

futter er det sutsko eller?? har du link

Hvis hun ikke sover i voksi pose, så ville jeg købe en ny fleecedragt og så bare elefanthue og luffer på. Og så dundyne over

De her sutter tænker jeg på
http://www.babygear.dk/bornetoj/overtraekssko/over traekssko-mikkline-oxford-lilla.html

Det varer jo nok ikke længe før hun kravler, men hun kommer ikke til at være ret meget på jorden her til vinter, det er alt for koldt når de ikke kan gå. Så jeg synes bare du skal nøjes med en varm blød dragt og ikke flyverdragt før næste år. Til foråret kan du evt købe en termodragt

Anmeld

6. december 2013

1990h

LuLy skriver:

Hvis hun ikke sover i voksi pose, så ville jeg købe en ny fleecedragt og så bare elefanthue og luffer på. Og så dundyne over

De her sutter tænker jeg på
http://www.babygear.dk/bornetoj/overtraekssko/over traekssko-mikkline-oxford-lilla.html

Det varer jo nok ikke længe før hun kravler, men hun kommer ikke til at være ret meget på jorden her til vinter, det er alt for koldt når de ikke kan gå. Så jeg synes bare du skal nøjes med en varm blød dragt og ikke flyverdragt før næste år. Til foråret kan du evt købe en termodragt

tak for din hjælp

Anmeld

6. december 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Min søn er 9 måneder , og han får altså flyverdragt på om morgenen , så han har den hos hende.. På den måde er han ikke fastlåst til barnevognen, men kan komme med ned lidt hvis de har været på legepladsen eller i haven og lege..

Derudover har han en taske hos dp hvor han har: ekstratøj - alt, plus hagesmække, ekstra sutter, jakke, regntøj og en fleecedragt.. På den måde kan dp mor klæde ham på til lur som vejret anleder..
Og endelig sutsko og overtræksfutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.