Vil du spørge din mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

tarkoflen

Nu er min mand meget lidt handy, men jeg har i silvan set en KÆMPE værktøjskasse på hjul, måske det var noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Stumpen

bøllen skriver:

Her bliver værktøjs kassen ikke brugt til alm værktøj men mere større  el ting.

måske ønsket herhjemme kun er mit , men en succes er det. Han har sat en bordplade op fra væg til væg  Derover hænger pladen.

Her bliver kassen nemlig (mis)brugt, så er lidt i tvivl om han vil få nok ud af den væg eller det er klogere at købe en ny kasse samt en stor boltreol Til opbevaring af skruer og andre små dimser...

Anmeld

5. december 2013

Nemesis

Hvad siger han så om det lotus siger, om at man jo ikke altid lige står ved den væg, når man er handy og det gør  min kæreste netop aldrig.. 

Tænker også om jeg skulle købe sådan en sammen med væggen eller i stedet for væggen 

til alle de l**** søm og skruer der står i små kasser über alles...

her står manden aldrig der hvor værktøjet er..det er en meget lille del der kan laves på arbejdsbænken...det meste foregår rundt omkring i/på huset.

Væggen giver overblik og gør det hurtigt at finde værktøjet og lige så hurtige at på på plads.

De små "skuffer" er vi ikke fan af..de ender bare med noget rod, man får hurtigt smidt en skue, en bit et bor i den forkerte og så kan man alligevel ikke finde det.

Anmeld

5. december 2013

bøllen

Stumpen skriver:

Her bliver kassen nemlig (mis)brugt, så er lidt i tvivl om han vil få nok ud af den væg eller det er klogere at købe en ny kasse samt en stor boltreol Til opbevaring af skruer og andre små dimser...

Her har min mand aldrig brugt en værktøjs kasse . Så der må jeg være svar skyldig.

jeg personlig syntes en væg er mere overskuelig . Hvis værktøjer vel og mærket hænger der Hi hi. Ofte henter man jo det værktøj der skal bruges og sætter det på plads igen. Jeg syntes en rodet værktøjskasse er uoverskuelig.

men nok en smagssag. Jeg er vild med vores nye overskuelig værksted 

Anmeld

5. december 2013

Mother-love

Stumpen skriver:

om noget for mig - den u-handy kvinde 

Min bedre halvdels værktøjskasse er helt færdig, så jeg vil købe en ny til ham, men tænker også at han skal have orden i værkstedet/garagen, så tænker at købe en værktøjsvæg

Nu kommer spørgsmålet så:

Er det rådden både at have en væk og en kasse??

Jeg købte en værkstøjsvæg til min kæreste som fars dags gave. Han var helt paf, han elskede det. Og var i chok over at jeg gav ham det. For han havde ikke den vildeste drøm om at jeg ville have sådan en op. Men åh jo det vil jeg for er sgu træt af at alt værktøjer flyder over det hele. Og at man aldrig kan finde noget når man skal bruge det.

Så jeg vil sige helt sikkert en god gave til manden

Anmeld

6. december 2013

Stumpen

Tak for jeres svar alle sammen.. Kan se det i hvert fald ikke er i den forkerte retning jeg går 

Anmeld

6. december 2013

Laulund87

Altså her er begge dele uundværligt

Min mand har både en væg, en vogn og 3-4 kasser med værktøj. Men der er nok heller ikke det stykke værktøj han ikke mangler

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Vi har begge dele, værktøjskassen kan indeholde det ekstra man har eller man kan samle det nødvendige og tage med hen hvor services, vi har redskaber og div hængende og så en væg med skruebrækkere osv på

Anmeld

6. december 2013

mch

Stumpen skriver:

om noget for mig - den u-handy kvinde 

Min bedre halvdels værktøjskasse er helt færdig, så jeg vil købe en ny til ham, men tænker også at han skal have orden i værkstedet/garagen, så tænker at købe en værktøjsvæg

Nu kommer spørgsmålet så:

Er det rådden både at have en væk og en kasse??

jeg ville helt klar foretrække at have både en væg og en kasse

Anmeld

6. december 2013

CroQuis

Min mand vil gerne have det hele.. Og mere til

Har både en hjemmelavet væg og den "væg" med de små kasser, hvor alle små dimser er i, ude i værkstedet... Skal han bruge nogle samlemuffer, bits eller hobbykniv, tager han den "dimse"kasse med ind, sammen med det værktøj han pakker i værktøjskassen  

Det er sjældent at han står i selve værkstedet og bruger værktøjet.. Så hér ville han helst ikke undvære kassen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.