Vil du spørge din mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.786 visninger
21 svar
15 synes godt om
5. december 2013

Stumpen

om noget for mig - den u-handy kvinde 

Min bedre halvdels værktøjskasse er helt færdig, så jeg vil købe en ny til ham, men tænker også at han skal have orden i værkstedet/garagen, så tænker at købe en værktøjsvæg

Nu kommer spørgsmålet så:

Er det rådden både at have en væk og en kasse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

esioul

Stumpen skriver:

Min bedre halvdels værktøjskasse er helt færdig, så jeg vil købe en ny til ham, men tænker også at han skal have orden i værkstedet/garagen, så tænker at købe en værktøjsvæg

Min kæreste ville elske det

Anmeld

5. december 2013

Lotus86

Med mindre han står og arbejder der hvor værktøjsvæggen skulle være, så vil jeg (og min håndværker mand) mene det er overflødigt, for så hænger det jo bare der, hvor det ellers bare ville ligge i værktøjskassen

Anmeld

5. december 2013

Nemesis

neeeej det er fantastisk :-D siger min mand! DEt man har på væggen og det i værktøjskassen er ikke det samme jo :-D

Anmeld

5. december 2013

Stumpen

Lotus86 skriver:

Med mindre han står og arbejder der hvor værktøjsvæggen skulle være, så vil jeg (og min håndværker mand) mene det er overflødigt, for så hænger det jo bare der, hvor det ellers bare ville ligge i værktøjskassen

Det kan der jo være noget om 

Anmeld

5. december 2013

Stumpen

neeeej det er fantastisk :-D siger min mand! DEt man har på væggen og det i værktøjskassen er ikke det samme jo :-D

Hvad siger han så om det lotus siger, om at man jo ikke altid lige står ved den væg, når man er handy og det gør  min kæreste netop aldrig.. 

Tænker også om jeg skulle købe sådan en sammen med væggen eller i stedet for væggen 

til alle de l**** søm og skruer der står i små kasser über alles...

Anmeld

5. december 2013

MortilElias2010

Stumpen skriver:

Nej nej nej min mand ELSKER sin værktøjsvæg, samt borde med hylder hvor han kan fifle med alt fra når bilen går i stykker til legetøj der skal laves så syntes da det er en fantastisk ide til ham  Og masser af kasser, store og små til skruer søm dippedutter og dingenoter 

Anmeld

5. december 2013

bøllen

Stumpen skriver:

Hi hi her har JEG lige bedt manden om en værktøjsvæg 

Var så evig træt af at man aldrig kunne finde det man skulle bruge. Nu er den lavet og helt perfekt 

Så ved ikke om mit svar kan tælles med.

jeg syntes en værktøjs væg er SUPER hvis man har pladsen til det.

Anmeld

5. december 2013

Stumpen

bøllen skriver:

Hi hi her har JEG lige bedt manden om en værktøjsvæg 

Var så evig træt af at man aldrig kunne finde det man skulle bruge. Nu er den lavet og helt perfekt 

Så ved ikke om mit svar kan tælles med.

jeg syntes en værktøjs væg er SUPER hvis man har pladsen til det.

Også sammen med en værktøjskasse? Eller bliver den ene ting overflødig?

Anmeld

5. december 2013

bøllen

Stumpen skriver:

Også sammen med en værktøjskasse? Eller bliver den ene ting overflødig?

Her bliver værktøjs kassen ikke brugt til alm værktøj men mere større  el ting.

måske ønsket herhjemme kun er mit , men en succes er det. Han har sat en bordplade op fra væg til væg  Derover hænger pladen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.