Bestille Metallica billetter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Forsalget startede i går kl 12 og slutter i dag kl 12, så det er allerede om 20 min.

Jeg tror det kræver noget held og tålmodighed at få på billetlugen, da der plejer at være rift om billetterne til de store koncerter, så man skal hurtigt igennem for at få billetter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

CroQuis

Janey skriver:

Forsalget startede i går kl 12 og slutter i dag kl 12, så det er allerede om 20 min.

Jeg tror det kræver noget held og tålmodighed at få på billetlugen, da der plejer at være rift om billetterne til de store koncerter, så man skal hurtigt igennem for at få billetter.

Argh fuck.. Ser først din besked nu.. Skulle ellers lige til at bestille medlemsskab, for at købe billetter, men det kan åbenbart ikke betale sig nu 

Anmeld

7. december 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Hvis du er kunde hos Jyske Bank, kan du købe billet i forsalg den 9. december.

Anmeld

8. december 2013

CroQuis

Janey skriver:

Hvis du er kunde hos Jyske Bank, kan du købe billet i forsalg den 9. december.

Ja det så jeg godt igår, også som Coopkunde.. Men det er en heldagsevent med flere bands, og det er vi egentlig ikke interesseret i  

Anmeld

9. december 2013

Janey

Profilbillede for Janey
CroQuis skriver:

Ja det så jeg godt igår, også som Coopkunde.. Men det er en heldagsevent med flere bands, og det er vi egentlig ikke interesseret i  

Det er den samme koncert, som der sælges billetter til på billetlugen. Det er ikke muligt kun at købe billetter til Metalica, men man kan selvfølgelig lade være med at komme, før de går på.

Hvis du læser på billetlugen, står der også at koncerten hedder Metallica + special guests og, at man pt ved at Slayer kommer med, men at man derudover satser på at tilføje 3-4 andre bands.

Anmeld

9. december 2013

CroQuis

Janey skriver:

Det er den samme koncert, som der sælges billetter til på billetlugen. Det er ikke muligt kun at købe billetter til Metalica, men man kan selvfølgelig lade være med at komme, før de går på.

Hvis du læser på billetlugen, står der også at koncerten hedder Metallica + special guests og, at man pt ved at Slayer kommer med, men at man derudover satser på at tilføje 3-4 andre bands.

Guud ja, det har jeg slet ikke set 

Jeg forstår bare ikke, at det er en heldagsevent, der starter kl 18? For hvis der er en 3-4 bands der bestiller før, ender Metallica først med at spille over midnat, kunne man forestille sig?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.