Bestille Metallica billetter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Du må ikke hænge mig helt op på det ( var kun med på sidelinjen ) han meldte sig ing på deres hjemmeside , fik tilsendt en kode. Gik ind på hjemmesiden , fandt den koncert han ønskede . Og billetterne kunne bestilles 

medlemskab kostede 60 $ inkl t-shirt . 

må man bestille mere end en billet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

bøllen

Snevejr84 skriver:

Virker koden mere end en gang

Det ved jeg desværre ikke 

Anmeld

5. december 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

må man bestille mere end en billet?

Min mand bestilte 4 stk. 

Anmeld

5. december 2013

Carina:-)

Nogen der vil være med til at dele udgiften til medlemsskabet?

Jeg vil godt ligge ud 

Ved af erfaring at der bliver rift om biletterne ,så super hvis man kunne bestille før

Anmeld

6. december 2013

CroQuis

Carina:-) skriver:

Nogen der vil være med til at dele udgiften til medlemsskabet?

Jeg vil godt ligge ud 

Ved af erfaring at der bliver rift om biletterne ,så super hvis man kunne bestille før

Orv ja, det ville da egentlig være smart.. Men man kan vel ikke skiftes til at bruge koden? 

Anmeld

6. december 2013

CroQuis

VIPpigen skriver:

Spurgte lige manden (skulle jeg så ikke have gjort) Der er ingen "pladser" i fængslet, andet end stå....

Han var afsted sidst, eller forrig gang og se dem deroppe... Nu mener han så lige at jeg da også kunne bestille sådan en billet til ham

Hahaha, ja det kunne du da godt lige ta' at gøre 

Okay, så ved jeg da det..  Har været til koncert i boxen for et par år siden, og der kunne vi se fra gulvet, at der var siddepladser på balkonen.. Men har aldrig været i fængslet..

Anmeld

6. december 2013

CroQuis

bøllen skriver:

Min mand har købt billetter her til aften . Man kan melde sig ind i metallica ' s fanklub og købe dem allerede nu.

det koster selvfølgelig Lidt ekstra ( medlemskab )men HANS ØNSKE var meget stort.

Har desværre ingen ide om hvordan man gør det igennem billetlugen. Men lyder til det plejer at gå stærkt 

Det vil jeg da lige prøve at kigge nærmere på.. 

Min mand vil også se det som en rigtig fed oplevelse.. Han er dog ked af, at det ligger på en tirsdag, men så må han jo søge fri fra arbejde dagen efter... 

Kan man godt bare melde sig ind samme dag, også købe "før" billetter?? Tænker bare på om man skal have været medlem i et stykke tid for at få del af det gode, ligesom med a-kasser. Hehe

Anmeld

6. december 2013

CroQuis

bøllen skriver:

Men men det gælder hvis kun 24 timer .. 

Gælder medlemsskabet kun 24 timer, eller ?? 

Anmeld

6. december 2013

bøllen

CroQuis skriver:

Gælder medlemsskabet kun 24 timer, eller ?? 

Nej mener det var for et år. Som jeg forstod det var det forsalget der galt 24 timer men ved det ikke 

Anmeld

6. december 2013

bøllen

CroQuis skriver:

Det vil jeg da lige prøve at kigge nærmere på.. 

Min mand vil også se det som en rigtig fed oplevelse.. Han er dog ked af, at det ligger på en tirsdag, men så må han jo søge fri fra arbejde dagen efter... 

Kan man godt bare melde sig ind samme dag, også købe "før" billetter?? Tænker bare på om man skal have været medlem i et stykke tid for at få del af det gode, ligesom med a-kasser. Hehe

Min mand meldte sig ind igår og købte billetterne der

Ja en hverdag er ikke det fedeste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.