sker det også for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

isabellasmor

Fru Hansen skriver:

Min datter har været et sted i dag uden mig hvor hun oplevede noget voldsomt. Der skete ikke noget alvorligt men det var tæt på at gå galt. Jeg vil ikke fortælle for meget da det ikke skete for min egen datter men for hendes veninde og hun skal jo ikke nævnes her
Det pudsige er at jeg var herhjemme og kunne fornemme hvad der var galt der hvor min datter var.

Jeg har oplevet det nogle gange gennem årene, med både mine børn og mand. Det er kun når de har været i meget stærke følelssmæssige situationer. Min mand kom til skade på sit arbejde en dag. Det kunne jeg også mærke. Jeg havde faktisk set de samme billeder for mit blik som han havde tænkt på mens ulykken skete.

Jeg tror ikke jeg er et orakel eller noget som helst andet. Men der må da være en eller anden forbindelse mellem mennesker man er følelsesmæssigt tæt på.

Må jeg høre om du har prøvet det samme. Hvordan oplevede du det og hvad skete der?

Jeg har ikke en sans for når noget er galt på dén måde. Men jeg har den her mavefornemmelse. Jeg har haft den hele mit liv, altså, så langt tilbage jeg kan huske. Det hænger sådan sammen at jeg får en mavefornemmelse, og min mavefornemmelse holder altid stik.... altid. Det er faktisk meget skræmmende når man tænker over det  Ind imellem kan der gå op til år, før jeg pludselig finder ud af at den mavefornemmelse jeg havde i forbindelse med , et eller andet engang, den holdte sq stik......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Fru Hansen

Tak for jeres fortællinger. Det er rart at høre at der også er andre der har det lige sådan . Nogle gange kan jeg godt tænke at jeg er små skør

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Jeg oplevede det da min bedstefar døde af en blodprop. Havde bare en uforklarlig mærkelig morgen... Han døde ved 9-tiden den dag...

Da min bedste veninde fødte sidste år drømte jeg samme nat, athun fødte og at det var en pige (de kendte ikke kønnet)

I sommer drømte jeg natten før vi skulle til privatscanning, at babyen var død - det var den desværre...

Så jo - har prøvet det

Anmeld

19. december 2013

Fru Hansen

LinLin skriver:

Jeg oplevede det da min bedstefar døde af en blodprop. Havde bare en uforklarlig mærkelig morgen... Han døde ved 9-tiden den dag...

Da min bedste veninde fødte sidste år drømte jeg samme nat, athun fødte og at det var en pige (de kendte ikke kønnet)

I sommer drømte jeg natten før vi skulle til privatscanning, at babyen var død - det var den desværre...

Så jo - har prøvet det

jeg kan sjovt nok ikke mærke de gode ting som børnefødsler osv. Det ville jeg da egentlig hellere end de kedelige

Anmeld

19. december 2013

Soleil

ja da min far og min bror døde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.