Vores hus er hjemsøgt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ja og ofte puster man det meget mere op end det egentlig er.. Tror måske bare jeg skal tænke at det er sindet der spiller mig et puds og min datter har en helt fantastisk fantasi  

Ja man gør nemlig.. Så dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end bare mennesker og dyr... Jeg er også god til at skræmme mig selv
Har egentlig ikke et godt råd. men kan du prøve og ignorer det ? det hjælper på mig nogen gange.-

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Har altid troet på, at der er mere mellem himmel og jord, og tror også på at nogle er mere modtagelige for det end andre især børn! 

Jeg kan ikke lade være med at spekulere på dengang jeg selv var lille. Jeg er blevet fortalt at jeg havde en usynlig ven (som mange børn nok har). Men er den fantasi, eller har jeg virkelig haft en ven som jeg kunne tale med og se tydeligt som var det virkeligt? 

Uh selvom det er lidt skræmmende at tænke på så er det også lidt spændende på samme tid

Kan godt forstå at du bliver mærket af din datters oplevelser... Og som andre siger, så ville det måske være en ide at kontakte et medie som kan hjælpe, når de nu også skræmmer din datter. 

Det kunne måske være jeg skulle det.. Jeg venter den lidt ud indtil videre i hvert fald og observerer hvad der skulle ske yderlige..  

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end bare mennesker og dyr... Jeg er også god til at skræmme mig selv
Har egentlig ikke et godt råd. men kan du prøve og ignorer det ? det hjælper på mig nogen gange.-

Uha, prøver stadig så inderligt at ignorere det.. at sidde herinde og skrive tager underligt nok lidt toppen af det værste.. 

Anmeld

4. december 2013

Weber

Hvad med at sove en nat inde ved din datter, hvor hun siger hun er bange for menneskerne. på den måde kan i få snakket om hvad/hvem hun ser og om de ser søde ud og passer på hende. 

min mor snakkede med mig om det da jeg var yngre, hvor min far bare ignorerede det og sagde sikke noget pjat. men det hjalp for mig at hun troede på mig og snakkede med mig om det (var godt nok8-9 år dengang)

Anmeld

4. december 2013

VIPpigen

Enig i der findes gode og onde ånder...

Jeg er selv kun stødt på de gode... Eller dem som skræmmer på en ikke-skræmmende-måde...

Husker som teenager at jeg havde låst døren til mit værelse, fordi min søster og hendes veninde drillede. Et par gange kan jeg høre fnisen ude på gangen, og der bliver taget i håndtaget uden døren går op. Pludselig blev der helt stille, og efter lidt tid drejer nøglen, håndtaget går ned, og døren går op. I døråbningen stod en ældre dame og bare kiggede rundt i mit værelse. Jeg har aldrig løbet så stærkt ned af en stejl trappe. Senere fandt vi ud af at hun var en tidligere ejer af huset, og hun faktisk ledte efter sin vielsesring. Ringen fandt vi ud af hun ledte efter ved at ALLE ringe forsvandt i mellem 1-2 døgn og dukkede op samme sted som de var efterladt. Jeg var ved at splitte huset ad da det var en ring af mine, en jeg havde fået af min oldemor, som hun havde fået af sine forældre.

Tilbage i 2001 mistede vi en skøn pige som var en nær ven af familien. 4 år gammel, hende stødte jeg på flere gange både hjemme ved os selv, og ved hendes far, hvor vi kom meget... Hun var altid bare nysgerrig, og legede stille og roligt... Har ikke set hende siden min mor fraflyttede ejendommen både min mor, og hendes far boede i. Men min datter bære i dag hendes navn som mellemnavn, da jeg så det som et positivt tegn at jeg stod med en positiv test på hendes 9 års morddag. En trist dag blev vendt til noget vidunderligt.

Jeg ville også få en ud når de skræmmer jeres datter. Eller hvis du selv har mod på det, så undersøg lidt om huset, og find ud af hvad din datter faktisk ser

Anmeld

4. december 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Ja det tror jeg virkelig det er!! 

Jeg har tidligere haft oplevelser med det overnaturlige, men jeg er simpelthen så bange så jeg lukkede ALT ude..

For godt et år tilbage havde vi en hændelse med vores datter. Jeg var alene hjemme med hende, og vi lå i min seng og sov, da jeg vågner klokken halv et om natten og hun ligger og snakker op i loftet!! Spørger hvem hun snakker med, og hun peger op i loftet!! Siger så at hun skal ligge sig til at sove igen fordi klokken er mange, hvilket hun gør. Der går 2 minutter og hun hvisker så "schhh, min mor siger jeg skal sove, vær stille!!" Jeg var pænt skræmt!!!

Har flere gange hørt lyde fra vores entre om natten.. Gråd og latter, men altid uforklarligt! Det har også været i perioder!

Her for 2 dage siden fortæller min datter så inde på værelset at hun ikke vil være derinde fordi hun er bange for menneskerne i enden af værelset! Jeg prøver virkelig ikke at virke urolig, men det er virkelig svært når man selv tror så meget på det!! Og nu igen her til aften det samme problem..

Ved godt der er mange der ikke tror på det, men jeg bliver ærlig talt ret bange selv, da jeg synes det er ubehageligt!

For 8 år siden fik vi "renset" min mors hus ud, da jeg ikke kunne holde ud at være i det mere, grundet frygt.. Fik dengang af vide at jeg er lidt af en magnet og trækker tilfældige med hjem!

Puha, nu måtte jeg lige af med det. Manden siger jeg er skør i bolden, og det kan jeg da også godt se hvis man ikke selv tror på det åndelige.. Men jeg tror desværre rigtig meget på det, og kan slet ikke kapere at min datter fortæller sådanne ting!!

Bare lige en udluftning herfra..

Mine forældres hus er/var også hjemsøgt. Jeg har aldrig selv oplevet noget, men min mor, som ellers ikke tror på noget som helst hun ikke kan se, er helt overbevist, og også om, at hun (genfærdet) er venligt og indimellem bare ønsker at gøre opmærksom på, at hun er der.
Før mine forældre købte huset hængte en ung kvinde sig i baghuset.
Mine forældre har oplevet sikringer, der er blevet slået fra ( af den gammeldags model med et håndtag der skal vippes op), alt lyset er blevet tændt på bilen (var slukket få min tidligere), ting der forsvandt, osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.