Ja det tror jeg virkelig det er!! 
Jeg har tidligere haft oplevelser med det overnaturlige, men jeg er simpelthen så bange så jeg lukkede ALT ude..
For godt et år tilbage havde vi en hændelse med vores datter. Jeg var alene hjemme med hende, og vi lå i min seng og sov, da jeg vågner klokken halv et om natten og hun ligger og snakker op i loftet!! Spørger hvem hun snakker med, og hun peger op i loftet!! Siger så at hun skal ligge sig til at sove igen fordi klokken er mange, hvilket hun gør. Der går 2 minutter og hun hvisker så "schhh, min mor siger jeg skal sove, vær stille!!" Jeg var pænt skræmt!!!
Har flere gange hørt lyde fra vores entre om natten.. Gråd og latter, men altid uforklarligt! Det har også været i perioder!
Her for 2 dage siden fortæller min datter så inde på værelset at hun ikke vil være derinde fordi hun er bange for menneskerne i enden af værelset! Jeg prøver virkelig ikke at virke urolig, men det er virkelig svært når man selv tror så meget på det!! Og nu igen her til aften det samme problem..
Ved godt der er mange der ikke tror på det, men jeg bliver ærlig talt ret bange selv, da jeg synes det er ubehageligt!
For 8 år siden fik vi "renset" min mors hus ud, da jeg ikke kunne holde ud at være i det mere, grundet frygt.. Fik dengang af vide at jeg er lidt af en magnet og trækker tilfældige med hjem!
Puha, nu måtte jeg lige af med det. Manden siger jeg er skør i bolden, og det kan jeg da også godt se hvis man ikke selv tror på det åndelige.. Men jeg tror desværre rigtig meget på det, og kan slet ikke kapere at min datter fortæller sådanne ting!!
Bare lige en udluftning herfra..
Anmeld