Hmm min klamme lille vidunder baby <3<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Mormilla

Hihihihi ej hvor sjovt og klamt på samme tid Jeg grinte helt vildt da jeg læste det. Kunne lige se det for mig

Her i går var min søn på potten, men han gad ikke. Det plejer at betyde at han ikke skal noget. Men da han kom af potten satte han sig på hug og lagde en lille pølle på gulvet Jeg kunne ikke andet end at grine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Vingummien

he he er bare ulækkert

Emil gjorde det samme den anden dag, ved dog ik om han nåede at spise noget, men han var smurt ind og der var noget på hans legetøj som nu skal vaskes hehe

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

suanne85 skriver:

he he er bare ulækkert

Emil gjorde det samme den anden dag, ved dog ik om han nåede at spise noget, men han var smurt ind og der var noget på hans legetøj som nu skal vaskes hehe

Ha ha dejligt at vide at Lucas ikke er den eneste der kan. 
Han havet et stykke i munden som jeg selvfølglig tog ud   Men ved heller ikke om han nået at sluge noget men smagt det det gjorde han føj føj føj.

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

hahahahaha... Total fed historie. Jeg må hellere passe på, når det bliver min tur. Hvilket herligt indlæg.

Man kan da sige, at både dig og Lucas stod i lort til halsen her til morgen

Knus Linda 29+2

Anmeld

27. juli 2009

Sweet1978

Føj føj føj, men også mega sjovt. Jeg har fået mindre tid på baby, så prioriterer mine indlæg og svar, men den måtte jeg bare læse fra ende til anden, man blev jo helt grebet. Glæder mig til vi ses igen.

Anmeld

28. juli 2009

SaNiNa

hehe hvor hyggeligt i har haft det...
men når hn skal, skal han jo den kære Lucas

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Mums... Det er jo pænt ulækkert... Dejligt lige at få et smil på læben...

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Ha ha dejligt at vide at Lucas ikke er den eneste der kan. 
Han havet et stykke i munden som jeg selvfølglig tog ud   Men ved heller ikke om han nået at sluge noget men smagt det det gjorde han føj føj føj.

ja det er bare hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.