Hmm min klamme lille vidunder baby <3<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.978 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Diana...

Hej i dejlige piger.

Mig og min lille skønne baby skulle i mødre gruppe idag så vi stod selvfølgelig op som alle andre morgner vi gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.
Jeg fik yougurt  med frisk banan og jordbær i, Lucas fik risgrød. 
Da vi sider og spiser laver han en kæmpe pølse som han gør hver morgen når vi spiser og hver aften når vi spiser men men men den var så så stor i morges at jeg tænker at så laver han nok ikke flere idag  tro om mor. Vi går så i bad ham i badekar mens jeg går i bruser og vi blev dejlige rene  Nåå men Lucas kommer så ind i kravlegården og luft tørre for han nyder jo og ligge nøgen på et tæppe for der kan han mere.
Jamen fint tænker jeg og går ind og tager tøj på da jeg kommer tilbage kan jeg se han har noget i munden der ikke være særligt stort og jeg skynder mig hen for at tage det (forstå det jo ikke da der ikke ligger små ting i kravlegården kun hans legetøj. Nå men jeg kommer så der han og kan se at han er SMURGT ind i lort på ryg arme ben lår mave ja over alt og ligger med en lort i hånden som han er ved at spise  AD  AD AD Lucas op ud og skyldes godt under bruseren i karbad og skrubbes GOD og mor som os var blevet smurt ind i lort os i bad. 

Nåå ville bare lige dele min klamme travle morgen med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana... skriver:

Hej i dejlige piger.

Mig og min lille skønne baby skulle i mødre gruppe idag så vi stod selvfølgelig op som alle andre morgner vi gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.
Da vi sider og spiser laver han en kæmpe pølse som han gør hver morgen når vi spiser og hver aften når vi spiser men men men den var så så stor i morges at jeg tænker at så laver han nok ikke flere idag  tro om mor. Vi går så i bad ham i badekar mens jeg går i bruser og vi blev dejlige rene  Nåå men Lucas kommer så ind i kravlegården og luft tørre for han nyder jo og ligge nøgen på et tæppe for der kan han mere.
Jamen fint tænker jeg og går ind og tager tøj på da jeg kommer tilbage kan jeg se han har noget i munden der ikke være særligt stort og jeg skynder mig hen for at tage det (forstå det jo ikke da der ikke ligger små ting i kravlegården kun hans legetøj. Nå men jeg kommer så der han og kan se at han er SMURGT ind i lort på ryg arme ben lår mave ja over alt og ligger med en lort i hånden som han er ved at spise  AD  AD AD Lucas op ud og skyldes godt under bruseren i karbad og skrubbes GOD og mor som os var blevet smurt ind i lort os i bad. 

Ha ha, fed historie Mega ulækkert JA, men sgu også mega sjovt
Har du ikke nogle billeder? Eller det var måske ikke lige det første du tænkte på da du så ham ligge der?

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Rikke skriver:

Ha ha, fed historie Mega ulækkert JA, men sgu også mega sjovt
Har du ikke nogle billeder? Eller det var måske ikke lige det første du tænkte på da du så ham ligge der?

Ha ha nej det var os det første Claus spurgte om det eneste jeg tænkte var at han skulle bare have det lort ud af munden og så skulle jeg lige ha ringet til lægen for at høre om der kunne ske noget griner. 

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Hej i dejlige piger.

Ha ha, lækket

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana, for helved!
Skriv lige en advarsel, så jeg kan holde fast når jeg læser sådan noget..trillede jo ned fra sofaen af grin!
Gjorde faktisk lidt ondt, men computeren kom ikke til skade...hæhæ
God griner! men ja, MEGET ulækkert lucas!!
knus

Anmeld

27. juli 2009

LotteN

heheheh ej hvor sjovt... men nu også lidt klamt..!

det er vidst sidste gang Lucas får lov at ligge nøgen uden moderen holde øje med ham - ej hvor ville jeggerne have set billeder af det - eller måske en lille film af en mor der går i panik

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

heheheh ej hvor sjovt... men nu også lidt klamt..!

det er vidst sidste gang Lucas får lov at ligge nøgen uden moderen holde øje med ham - ej hvor ville jeggerne have set billeder af det - eller måske en lille film af en mor der går i panik

Griner ja man fortryder lidt at man ikke tog et billed det sådan noget man rigtig kan gøre ham pinlig med til han konfirmation ha ha. Men det var slet ikke lige det der gik i gennem mine tanker ha ha.

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Diana, for helved!
Skriv lige en advarsel, så jeg kan holde fast når jeg læser sådan noget..trillede jo ned fra sofaen af grin!
Gjorde faktisk lidt ondt, men computeren kom ikke til skade...hæhæ
God griner! men ja, MEGET ulækkert lucas!!
knus

Ha ha jeg skal nok huse og advare dig næste gang så din computer ikke går i stykker.

Anmeld

27. juli 2009

TbCp

Hihihi..... fy for SA...!!!!

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HAHAAHAHA   That's it - jeg kommer ikke til Silkeborg med mindre du forsikrer mig om at han har ordnet sin buisness hjemmefra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.