Hej i dejlige piger.
Mig og min lille skønne baby skulle i mødre gruppe idag så vi stod selvfølgelig op som alle andre morgner vi gik ud i køkkenet for at spise morgenmad.
Jeg fik yougurt med frisk banan og jordbær i, Lucas fik risgrød.
Da vi sider og spiser laver han en kæmpe pølse som han gør hver morgen når vi spiser og hver aften når vi spiser men men men den var så så stor i morges at jeg tænker at så laver han nok ikke flere idag

tro om mor. Vi går så i bad ham i badekar mens jeg går i bruser og vi blev dejlige rene

Nåå men Lucas kommer så ind i kravlegården og luft tørre for han nyder jo og ligge nøgen på et tæppe for der kan han mere.
Jamen fint tænker jeg og går ind og tager tøj på da jeg kommer tilbage kan jeg se han har noget i munden der ikke være særligt stort og jeg skynder mig hen for at tage det (forstå det jo ikke da der ikke ligger små ting i kravlegården kun hans legetøj. Nå men jeg kommer så der han og kan se at han er SMURGT ind i lort på ryg arme ben lår mave ja over alt og ligger med en lort i hånden som han er ved at spise

AD AD AD Lucas op ud og skyldes godt under bruseren i karbad og skrubbes GOD og mor som os var blevet smurt ind i lort os i bad.
Nåå ville bare lige dele min klamme travle morgen med jer.
Anmeld