Lunae skriver:
Min kæreste har fået job efter 6 mdr på barsel, så hverdagen begynder så småt at melde sig hos os!
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i gjorde med aflevering og hentning af jeres børn, imens i havde barsel!
Stod i for alt eller gjorde faren også noget? Hvem henter og hvem bringer og hvornår? Hvor lange dage havde de ældste imens i gik på barsel?
Fortæl fortæl!
jeg er alene med mine to børn... sofie på nu 4 år og oliver på nu 1 år...
under barsel var det vigtigt for mig, hurtig og komme ind i en god og funktione rytme...
dvs. jeg stod op med lillemanden, gav ham tøj på, vaskede ham, hyggede, madede, og han blev lagt til at sove...
så var det storesøsters tur til at komme op, blive vasket, få tøj på, spise morgenmad, børste tænder...
når lillebror så vågnede igen, var vi alle klar, og der skulle tages overtøj på.... hun kom i dagpleje inden kl. 9 hver dag...
så hjem og hygge lidt med lillemanden, give ham mad og hvad der nu ellers gøres med sådan en lille en... han tog en formiddagslur, imens jeg lige fik lidt og spise, og satte noget tøj over, og klarede dagens pligter....
til middag samme rutine som formiddag, og han blev lagt i barnevognen og sove udenfor...
så begyndte jeg og gøre klar til aftensmad, ordnede lige hvis der var vasketøj eller andet der skulle klares...
når han vågnede blev han lige ordnet og fik mad, og vi kunne hente storesøster omkring 15.30... nogle gange før... så hjem og lige få handlet nogle småting, lave aftensmad, og så gøre klar til hygge og sengetid...
og så om igen dagen efter 
undskyld det blev langt, men håber det kunne bruges, ellers må du endelig gerne spørge