Hvem skal vinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

J85

emmagirl skriver:

Hvem synes I skal vinde Nybyggerne i aften? Og hvorfor? 

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at jeg da selvfølgelig synes at familien bag den GULE dør skal vinde, det ér jo min søster, men jeg synes altså også det er skidegodt arbejde de har lavet. Hvem stemmer I på?

Hej.

Der går rygter om på facebook at gult hus hellere ville have pengene end huset - ved du om det er sandt? Eller om det bare er noget folk har sat i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

mommy1991

J85 skriver:

Hej.

Der går rygter om på facebook at gult hus hellere ville have pengene end huset - ved du om det er sandt? Eller om det bare er noget folk har sat i gang?

Det er noget folk har sat i gang.. Der er rigtig mange praktiske ting forbundet med deres præmie - papirarbejde, kontrakter, banker, skat, ejendomsvurderinger etc - og det hele skal jo falde på plads - intet er afgjort endnu, men det er bestemt deres ønske at bo i huset!  

Anmeld

6. december 2013

J85

emmagirl skriver:

Det er noget folk har sat i gang.. Der er rigtig mange praktiske ting forbundet med deres præmie - papirarbejde, kontrakter, banker, skat, ejendomsvurderinger etc - og det hele skal jo falde på plads - intet er afgjort endnu, men det er bestemt deres ønske at bo i huset!  

Ja kunne godt forstille mig at der er en masse praktisk omkring det hele - og de ikke ville kunne flytte ud i det med det samme, desværre. Men med alt det arbejde og så fint det er blevet ville det jo også være underligt hvis de ikke vil bo i det - Nogen folk har bare travlt, så ville lige høre fra en det måske vidste det - Bor nemlig selv i byen, så kunne det være spændende at høre også hvis folk begynder at snakke, har dog kun set det på facebook  

Anmeld

6. december 2013

mommy1991

J85 skriver:

Ja kunne godt forstille mig at der er en masse praktisk omkring det hele - og de ikke ville kunne flytte ud i det med det samme, desværre. Men med alt det arbejde og så fint det er blevet ville det jo også være underligt hvis de ikke vil bo i det - Nogen folk har bare travlt, så ville lige høre fra en det måske vidste det - Bor nemlig selv i byen, så kunne det være spændende at høre også hvis folk begynder at snakke, har dog kun set det på facebook  

Præcis Selvfølgelig vil de bo i deres drømmehus - det hele skal bare lige gå op  

Og JA, nogle folk har riiiiigtig travlt med at sætte rygter i gang og det er jo bare typisk og rigtig synd, synes jeg. 

Anmeld

6. december 2013

J85

emmagirl skriver:

Præcis Selvfølgelig vil de bo i deres drømmehus - det hele skal bare lige gå op  

Og JA, nogle folk har riiiiigtig travlt med at sætte rygter i gang og det er jo bare typisk og rigtig synd, synes jeg. 

Ja andet ville jo også være mærkeligt - håber det hele lykkes for dem og det hele ikke tager for langtid - men ting tager tid og de skal nok også lige vende sig til tanken  

Ja det er mega synd, men ja desværre typisk

Anmeld

6. december 2013

J85

J85 skriver:

Ja andet ville jo også være mærkeligt - håber det hele lykkes for dem og det hele ikke tager for langtid - men ting tager tid og de skal nok også lige vende sig til tanken  

Ja det er mega synd, men ja desværre typisk

Vil da i hvert fald blive ved at følge dem og deres nye gør det selv projekter - og Simons måske spændende-madretter, nyt inspiration er altid godt

Anmeld

7. december 2013

mommy1991

J85 skriver:

Vil da i hvert fald blive ved at følge dem og deres nye gør det selv projekter - og Simons måske spændende-madretter, nyt inspiration er altid godt

Simon laver fantastisk mad!!!  

Anmeld

7. december 2013

bøllen

J85 skriver:

Hvor kan man følge deres kreative projektet ?

Anmeld

7. december 2013

mommy1991

bøllen skriver:

Hvor kan man følge deres kreative projektet ?

Inde på deres facebookside; Nybyggerne - Anne & Simon

Anmeld

7. december 2013

bøllen

emmagirl skriver:

Inde på deres facebookside; Nybyggerne - Anne & Simon

Tak  Brugte lige hovedet og fandt dem . Var hvis ikke helt kvik da jeg skrev 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.